Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTRETINEREA SI REPARAREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC DIN MUNICIPIUL VASLUI SI LOCALITATILE COMPONENTE: MOARA GRECI, GURA BUSTEI, BAHNARI, BRODOC, REDIU- 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 342584
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL VASLUI
Numar invitatie: 342584/11.02.2013
Denumire contract: INTRETINEREA SI REPARAREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC DIN MUNICIPIUL VASLUISI LOCALITATILE COMPONENTE: MOARA GRECI, GURA BUSTEI, BAHNARI, BRODOC, REDIU- 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL VASLUICod fiscal: R3337532, Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Telefon: 0235-310999, Fax: 0235-315946
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Romania, cod postal: 730139, telefon: +40 235310999, fax: +40 235315946, persoana de contact: Primaria Municipiului Vaslui
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Vaslui, Strada Spiru Haret nr.2, Birou Achizitii Publice, etaj II, camera 210
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTRETINEREA SI REPARAREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC DIN MUNICIPIUL VASLUISI LOCALITATILE COMPONENTE: MOARA GRECI, GURA BUSTEI, BAHNARI, BRODOC, REDIU- 2013
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere si reparare a sistemului de iluminat public din municipiul Vaslui 2013Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute raportata la valoarea estimata a contractului de lucrari este de: 15359 lei fara TVA(conform art.29, alineat2 indice 1 din OUG34/2006 modificata si completata).
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 4.490, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 de zile , perioada egala cu perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa-si mentina oferta valabila.Ofertantii care fac dovada incadrarii in categoria IMM- urilor, pot benef de preved Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, si vor prezenta anexat garantei de participare ?Decl pe proprie raspundere privind incadrarea in categ I.M.M.?Modalitatea de constituire: In conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 modificata si completata.Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul : RO20TREZ6565006XXX000251, deschis la TrezoreriaVaslui, Municipiul Vaslui, cod fiscal: 3337532.Retinerea garantiei de participare, se va face, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006 modificata si completata.In cazul depunerii unei contestatii, conf. Art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006: ? In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, respinge contestatia, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarele sume: ?conform litera a)?- Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006.Pentru situatiile in care operatorii economici doresc sa constituie garantia de participare in valuta, echivalenta in lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie de 10% din pretul contractului fara TVA.Modalitatea de constituire: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, daca autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau/ majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.- Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006 - Restituirea garantiei de bunaexecutie se va face in conformitate cu prevederile art.92 , alineat 4, HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea- Formular 2-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale - Formulare tip emise de institutii de specialitate-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006 - Formular 3Nota: - Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 1-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 4-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006? -Formular 18Nota: In vederea completarii declaratiei prevazuta la art.69 indice 1 din OUG 34/2006 modificata si completata, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru aceasta lucrare, sunt urmatoarele: Vasile Paval - Primar, Daniel Neacsu - Viceprimar, Valeriu Bogos - Director DGU, Sorina Radulescu - Consilier Juridic Serviciul Administratie Publica Locala, Petronela Vasilescu -Sef Birou Achizitii Publice, Dorin Apavaloaie - Consilier Birou Achizitii Publice, Diana Moldoveanu - Inspector de Specialitate Birou Achizitii Publice, Adriana Mona Andrei- inspector de specialitate DGU, Florin Melniciuc - consilier DGU Certificat Constatator emis de ONRC.Nota1: Certificatul se va prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: 2. In cazul prezentarii Certificatului Constatator in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de a fi declarat castigator, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generale ofertant: Se va prezenta formularul Fisa informatii generale ofertant cu precizarea in cadrul formularului a mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani.Se solicita: Prezentare formular Fisa informatii generale ofertant - Formular 5Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani: Se va prezenta: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, din care sa reiasa beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilorprecum si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 2Declaratie referitoarela utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de si dovada ( orice document prin care poate demonstra inchiriere, leasing, etc) ca operatorul economic dispune de urmatoarele utilaje si echipamente : - utilaj specific de tip platforma ridicatoare cu brat (de tip PRB)- laborator PRAM, Cerinta 3Informatii privind asigurarea cu personalul responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari: Ofertantul va trebui sa dispuna de un responsabil tehnic atestat ANRE, pentrulucrari de reparatii iluminat public.Se solicita: 1. Prezentarea: Declaratie privind asigurarea cu personalul responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari?.2. Autorizatii/certificate de atestare profesionala/legitimatiile aferente (aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor) pentru responsabilul tehnic cu executia.-Pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului se va completa formularul: ?Declaratie de disponibilitate?, Cerinta 4Autorizatii solicitateOfertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat ANRSC, ANRE, respectiv: - ANRSC sau echivalent pentru serviciile de intretinere ailuminatului public- ANRE sau echivalent pentru lucrari instalatii electrice.Se solicita copii dupaAurorizatiile/Atestatele: ANRSCsi ANRE, Cerinta nr.5Informatii privind asocierea/daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prindepunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept desemnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.-In acordul de asociere va fi mentionat ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile.- In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pecare le va executa fiecare asociat in parte.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitiepublica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractullegalizat., Cerinta nr.6Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul In conformitate cuprevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreazacapacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, decatre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea decare beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneirespective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul cava pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocatePersoanele care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuiesa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Cerinta nr.7Informatii privind subcontractantii - Daca este cazul: Ofertantul are obligatiade a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul acestei proceduri(ISO 9001 sau echivalent)Prezentare certificat ISO 9001 sau echivalent.Se va prezenta copie dupa acest certificatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2013 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer