Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretinerea si repararea sistemului de iluminat public si ornamental din orasul Gura Humorului


Detaliu pentru invitatia numarul 285169
Autoritate contractanta
Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Cod de identificare fiscala: 6631418
Adresa: Piata Republicii Nr.14, Gura Humorului, Judet Suceava, Gura Humorului
Telefon: 0230 235051
Fax: 0230 235038
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Intretinerea si repararea sistemului de iluminat public si ornamental din orasul Gura Humorului
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de reparae si intretinere a iluminatului public si orbamental-stradal din orasul Gura Humorului.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 24.03.2011 12:12
Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Orasului Gura Humorului, Piata Republicii nr.14, Gura Humorului, Suceava, 725300, Biroul Unic de relatii cu publicul
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Gura Humorului, Piata Republicii nr.14, Gura Humorului, Suceava, Sala de Sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 84, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Sit pers ofert: Decl. eligib, decl.neinc. art.181 din OUG 34/2006 form. 2, Decl calit part proc form. 3, Cert atest fisc plata dat. buget stat, Certif. plata dat. bug. loc., adres Trib ref. stare insolv, 2.Capac. exercit. activ. prof.: Cert.constat, certif. inreg: 3.Sit. ec-fin.: bilant cont. 3 ani, Fisa inf. gen formular 4, cu cifra medie de afaceri min.100000 lei pe ultimii trei ani.4.Capacit. tehnica si prof.: decl. proprie respund. ref. la studii, preg. profesionala si calificare personal formular 7, decla. proprie rasp. efective medii anuale formular 8, Inform. dotari specifice form. 9, minim 1 PRB, inf. subcontractanti form.10, acord subcontr. form.21, inf. asociati form.11, inf. sustinere op. ec., lista princip. prest de serv. 2008, 2009, 2010, exp.similara minim 1 contract, maxim 2 contr. valoare min.60000 lei, licneta ANRSC cls 3, atest tip B ANRE, decl. propr. rasp. masuri prot. med., decl. prop rasp.cond de munca form.17, stand asig. calit., stand prot. med, stand securit. si sanat. munca
Documentatia de atribuire se gaseste ca document atasat la invitatia de participare.Garantia de participare este in cuantum de 900 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer