Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTRETINEREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC


Detaliu pentru invitatia numarul 179955
Autoritate contractanta
ORASULNAVODARI
Cod de identificare fiscala: 4618382
Adresa: Str. Dobrogei nr. 1, Navodari
Telefon: 0241 - 760 353
Fax: 0241 - 761 606
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: INTRETINEREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Obiectul achizitiei publice il reprezinta prestarea serviciului constand in executareareparatiilor la sistemul de iluminat public al orasului Navodari.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 27.10.2008 16:20
Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA NAVODARI DIRECTIA ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT, COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE, Str. Dobrogei nr. 1 Tel. 0241/761 603; 0241/760 353; fax 0241/761 606.
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI NAVODARI ?SALA DE SEDINTE, Loc. NAVODARI, str. DOBROGEI, nr. 1, jud. CONSTANTA.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-prezentarea autorizatiilor si avizelor stipulate de normele în vigoare pentru executia si prestarea serviciilor (Atestat ANRE tip B, C2A pentru executare de linii electrice aeriene sau în cablu cu tensiuni între 0, 4 -20 Kv si posturi de transformare)-prezentarea unui dosaral sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor ? certificari ISO 9001, 14001 si a unui program de asigurare a calitatii aplicat pe lucrare;
-încheierea si îndeplinirea în ultimii 5 (cinci) ani a unui contract similar cu valoare egala sau mai mare de 33 000 RON.-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 300 000 RON.
De la sediul PRIMARIEI ORASULUI NAVODARI, str. DOBROGEI nr.1. Pretul documentatiei 50 RON.Garantia de participare 1000 RON.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer