Achizitie publica - Intretinerea sistemului informatic de gestiune existent pe un numar de calculatoare nelimitat la Primaria Municipiului Odorheiu Secuiesc.
Detaliu pentru invitatia numarul 350073
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350073/08.07.2013
Denumire contract: Intretinerea sistemului informatic de gestiune existent pe un numar de calculatoare nelimitat la Primaria Municipiului Odorheiu Secuiesc.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ODORHEIU SECUIESC (PRIMARIA MUNICIPIULUI ODORHEIU SECUIESC)Cod fiscal: 4367558, Adresa: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Telefon: +40 266218384, Fax: +40 266218032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Romania, cod postal: 535600, telefon: +40 266218384, fax: +40 266218032, persoana de contact: Katalin Puskas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretinerea sistemului informatic de gestiune existent pe un numar de calculatoare nelimitat la Primaria Municipiului Odorheiu Secuiesc.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinerea sistemului informatic de gestiune existent pe un numar de calculatoare nelimitat la Primaria Municipiului Odorheiu Secuiesc.
II.1.6) CPV: 72222300-0 - Servicii de tehnologie a informatiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 496, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1) Cuantumul garantiei de participare este de 6.000 lei. Echivalentul sumei in euro sau alta valuta se va calcula conform cursul comunicat de BNR la data aparitiei invitatiei de participare.2) Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, incepand cu data limita de primire a ofertelor.3) Garantia de participare se poate contitui in conformitate cu HG 925/2006, art. 86. prin: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (Formularul nr. 1), care se prezinta in original si va fin anexata/atasata la coletul de oferta.-Ordin de plata confirmat de banca emitenta, in contul RO30TREZ3525006XXX000101, deschis la trezoreria municipiului Odoheiu Secuiesc.-Depunere numerar la casieria autoritatii contractante.4) In conformitate cu prevederile articolului 278^1, alin. 1, lit. a din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, in caz de contestatie si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica , suma calculata in raport cu valoarea estimata a contractului.5) Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% (sau 2, 5% pt IMM) din valoarea contractului fara TVA, si se va constitui prin: -Scrisoare de garantie bancara (Formular nr. 2) -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.-Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pantru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.) Declaratie privind situatia personala a op. ec. (Declaratie privind neincadrarea in art 180 si 181 din OUG 34/2006)- Formular nr. 4In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiIn cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).2.) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 5In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului3.) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formular nr. 6In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular alaturi de documentele justificative solicitate.In cazul unui ofertant care participa la prezenta procedura cu ajutorul unui tert sustinator, fiecare tert sustinator este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.In cazul unui ofertant care are intentia sa subcontracteze parti din contract, fiecare subcontractant este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.4.) Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data depunerii ofertelor5.) Declaratie privind calitatea de participant la procedura. - Formular nr. 7In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica.: Primar- BUNTA LEVENTEDirector tehnic ? TIKOSI LASZLODirector economic ? KARDA EMESESecretar ?BODNAR LADISLAUConsilieri Locali: 1. BALINT MARIA MAGDOLNA, 2. BENEDEK ARPAD CSABA, 3. BERDE ZOLTAN, 4. GALFI ARPAD, 5. GECZI LEVENTE SANDOR, 6. GERGELY LASZLO, 7. GIDO CSABA, 8. JAKAB ATTILA, 9. JAKAB ARON CSABA, 10. KONCZ MELINDA, 11. KULCSAR-SZEKELY ATTILA, 12. MIKE LEVENTE-JOZSEF, 13. ORBAN BALAZS, 14. PECSI-KOLUMBAN IMOLA, 15. SINKA ARNOLD, 16. SZABO GYULA, 17. TAMAS ZOLTAN, 18. TANKO LASZLO, 19. ZAKARIAS ZOLTAN.Comisia de evaluare: Farkas Gyorgy - Presedintele comisiei. Membrii comisiei: Karda Emese, Bodnar Ladislau, Vass Szabolcs, Puskas Katalin. Membru supleant: Lakatos Janos. 1) Certificat constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului, altele echivalente (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?), cu informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Se solicita prezentarea Listei privind principalele prestari de servicii SIMILARE executate in ultimii trei ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada implicarii intr-un proiect similar obiectului contractului.Se va completa Formularul nr. 9.Dovada realizarii serviciilor prestate similare se face prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In caz de asociere cerintele mentionate mai sus trebuie indeplinite de cel putin unul dintre asociati., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Se va completa Formularul nr. 10.-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat cu contract individual pe perioada nedeterminata si al cadrelor de conducere in ultimele 3 ani., Informatii privind personalul calificat de specialitate - Ofertantul trebuie sa faca dovada personalului cheie ce va fi implicat in indeplinirea contractului.Se va prezenta o Declaratie care contine informatii privind Conducerea ofertantului si personalul muncitor de specialitate. (Formular nr. 11)Se solicita CV-uri in original si completat la zi personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Langa CV trebuie prezentat de ofertantul declarat castigator: -anexat in copie diploma pentru specializarea nominalizata, si-documente din care sa reiasa experienta relevanta., O persoana in pozitie sef echipa. Seful de echipa nominalizat nu va putea fi schimbat pe intreaga perioada a derularii contractului, cu exceptia situatiei in care persoana nominalizata inceteaza sa mai fie angajat al organizatiei Ofertantului. In aceasta situatie Ofertantul va nominaliza un inlocuitor care va avea cel putin aceleasi calificari cu cele ale persoanei pe care o va inlocui.Se solicita CV in original si completat la zi.Langa CV trebuie-anexat in copie diploma pentru specializarea nominalizata, si-documente din care sa reiasa experienta relevanta., Informatii privind asocierea. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va completa Formularul nr. 3 - Informatii despre asociere, si Formularul nr. 3A ? Acord de asociere., Informatii privind subcontractantii. Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv. Se va complete Formularul nr. 8 - Declaratie privind partea din contract care este indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora, in care se precizeaza: -partile din contract pa care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze;
-datele de identificare ale subcontractantilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2013 12:46