Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTRETINERE,DEPANARE,REVIZIE PERIODICA LA ASCENSOARE DIN CET IASI


Detaliu pentru invitatia numarul 122339
Autoritate contractanta
CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE IASI SA
Cod de identificare fiscala: RO 14718982
Adresa: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Iasi
Telefon: 0232 237990-1106, 0232 237990 - 1110
Fax: 0232 237992
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: INTRETINERE, DEPANARE, REVIZIE PERIODICA LA ASCENSOARE DIN CET IASI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: -ascensor de materiale de 1000 kgf din CET II Iasi.-ascensor de persoane de 320 kgf din CET II Iasi.-ascensor de persoane si materiale de 500 kgf din CET I Iasi.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 11.03.2008 10:12
Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: SC CET IASI SA CALEA CHISINAULUI NR.25 COD 700265-REGISTRATURA.
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2008 11:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC CET IASI SA CALEA CHISINAULUI NR.25 COD 700265
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie de eligibilitate-form12A.2.Declaratie de neincadrare in art.180 din OG34/06-form.12B.3.Certificat fiscal privind plata impozitelor la bugetul local.4.Certificat fiscal privind plata impozitelor la bugetul general consolidat.5.Certificat de inregistrare si certificat constatator emis de ORC.6.Fisa de informatii generale-form.IV.3, din care sa reiasacifra medie de afaceripe ultimii 3 ani de min.120000 lei.7.Lista contractelor prestate in ultimii 3 ani-form.IV.4 cu3 contracte similare de min.25000 lei.
De la Birou Coordonare Achizitii ing.Janina Miron tel.1106.Pret documentatie 36 lei.Garantia de participare: 500 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer