Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTRETINERE,DEPANARE,REVIZIE PERIODICA LA ASCENSOARE DIN CET IASI


Detaliu pentru invitatia numarul 116377
Autoritate contractanta
CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE IASI SA
Cod de identificare fiscala: RO 14718982
Adresa: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Iasi
Telefon: 0232 237990-1106, 0232 237990 - 1110
Fax: 0232 237992
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: INTRETINERE, DEPANARE, REVIZIE PERIODICA LA ASCENSOARE DIN CET IASI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: -ascensor de materiale de 1000kgf din CET II Iasi.-ascensor de persoane de 320 kgf din CET II Iasi.-ascensor de persoane si materiale de 500 kgf din CET I Iasi.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 15.02.2008 14:21
Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: SC CET IASI SA CALEA CHISINAULUI 25 , COD 700265, REGISTRATURA.
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2008 11:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC CET IASI SA CALEA CHISINAULUI 25, COD 700265.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea-formular 12A.2.Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OG 34/2006-formular 12B.3.Certificat fiscal privind plata la bugetul local.4.Certificat fiscal privind plata la bugetul general consolidat.5.Certificat constatator emis de ORC.6.Certificat de inregistrare fiscala.7.Fisa de informatii generale-formular IV.3 cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min.120000 lei.8.Lista contractelor prestate in ultimii 3 ani-formular IV.4 cu 3 contracte similare cu valoare de 25000 lei.9.Lista subcontractantilor si acordurile de subcontractare.
Cu solicitare scrisa de la Birou Coordonare Achizitii, ing.Janina Miron, tel.1106.Pret documentatie 36 lei.Garantia de participare: 5000lei.
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer