Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTRETINERE,DEPANARE,REVIZIE PERIODICA LA ASCENSOARE DIN CET IASI


Detaliu pentru invitatia numarul 111907
Autoritate contractanta
CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE IASI SA
Cod de identificare fiscala: RO 14718982
Adresa: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Iasi
Telefon: 0232 237990-1106, 0232 237990 - 1110
Fax: 0232 237992
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: INTRETINERE, DEPANARE, REVIZIE PERIODICA LA ASCENSOARE DIN CET IASI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: -Ascensor de materiale de 1000kgf din CET II Iasi.-Ascensor de persoane de 320 kgf din CET II Iasi.-Ascensor de persoane si materiale de 500 kgf din CET I Iasi.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 23.01.2008 08:44
Data limita de depunere a ofertelor: 01.02.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: SC CET IASI SA CALEA CHISINAULULI NR. 25 cod 700265.
Data si ora deschiderii ofertelor: 01.02.2008 11:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC CET IASI SA CALEA CHISINAULUI NR. 25 COD 700265.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratia privind eligibilitatea-form.12A.2.Declaratia privind neincadrarea in art.181 din Og 34/2006-form.12B.3.Certificat fiscal privind plata taxelor la bigetul local.4.Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.5.Certificat constatator eliberat de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate.6.Certificat de inreg.fiscala eliberat de ORC.7.Fisa de informatii generale-form.IV.3 din care sa rezulte ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 anieste min. 120000 lei.8.Lista contractelor prestate in ultimii 3 ani -form.IV.4 din care sa reiasa executia a cel putin 3 contracte similare cu val. min. de 25000 lei.9.Lista cu subcontractantii-daca este cazul.
Cu solicitare scrisa la Birou Coordonare Achizitii, ing. Janina Miron.Tel int.1106.Pret documentatie 36 lei.Garantia de participare 5000 lei.Valoare estimata achizitie 42000 lei.
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer