Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intretineri drumuri pietruite prin scarificare si cilindrare cu adaos de material pietros


Detaliu pentru invitatia numarul 339089
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Iclanzel (Consiliul Local Iclanzel)
Numar invitatie: 339089/08.11.2012
Denumire contract: Intretineri drumuri pietruite prin scarificare si cilindrare cu adaos de material pietros
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Iclanzel (Consiliul Local Iclanzel)Cod fiscal: 5584679, Adresa: Str. Principala nr. 1, Iclanzel, Telefon: +40 265715301, Fax: +40 265715421
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala nr. 1, Iclanzel, Romania, cod postal: 547340, telefon: +40 265715301, fax: +40 265715421, persoana de contact: Bont Marinel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala nr. 1, Iclanzel, Romania, cod postal: 547340, telefon: +40 265715301, fax: +40 265715421
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intretineri drumuri pietruite prin scarificare si cilindrare cu adaos de material pietros
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile se vor executa pe drumurile si strazile localitatilor apartinatoare comunei Iclanzel, in vederea imbunatatirii circulatiei pe caile rutiere mentionate.Scopul acestor lucrari este acela de a readuce drumurile si strazile intr-o stare buna de functionare, permitand astfel accesul mai rapid si mai eficient la gospodarii si agenti economici pe care aceste drumuri le deservesc.Lucrarile se vor executa in urmatoarea ordine : A. Lucrari pregatitoare care constau in :1. Curatarea suprafetei drumului de noroi si aducerea la profil a acostamentelor prin taierea lor pe o grosime medie de 5 cm ;2. Scarificarea si reprofilarea partii carosabile pe o grosime medie de 5 cm ;B. Realizarea lucrarilor de intretinere cu material pietros (strat de balast ~10 cm si/sau strat de piatra sparta ~10 cm).C. Lucrari de curatare si intretinere a santurilor si rigolelor pentru asigurarea evacuarii apelor.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 411, 348 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 28226 lei.Valabilitate: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire: -virament bancarsau-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care va fi irevocabil si trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;saub)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Dovada efectuarii viramentului bancar se realizeaza prin prezentarea in original al OP cu viza bancii. Numarul de cont pentru efectuare viramentul bancar este: RO15TREZ4765006XXX012568, deschis la Trezoreria Targu Mures, cod fiscal: 5584679.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie.Instrumentul de garantare emis de societatea bancara ori de societatea de asigurari trebuie sa faca referire la toate cazurile privind dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare sau o parte din garantia de participare, conform: -art.87, alin.(1) din HGR nr.925/2006;
-art.278^1, alin.(1) din OUG nr.34/2006.Daca instrumentul de garanantare este emis de o societatea de asigurari, aceasta trebuie sa fie acreditata de CSA, conform Legii nr.32/2000.In cazul respingerii unei contestatii al ofertantului de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 5191.35 lei.Ofertantii tip IMM, care doresc sa depuna 50% din valoarea garanantiei de participare, vor depune in original o declaratie pe proprie raspundere cu numarul mediu anual de salariati si cifra de afaceri pe anul 2011, atasat garantiei de participare(conform Legii nr.346/2004).
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este 10% din pretul fara TVA al fiecarui contract subsecvent.Constituire prin: -retineri succesive din plata cuvenita pentru fiecare factura de lucrari;
-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, avand valabilitatea de cel putin 12 luni la care se adauga termenul de realizare a contractului subsecvent, acesta trebuie sa fie irevocabil si trebuie sa prevada ca plata garanantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului in baza unei declaratiei, in cazul culpei persoanei garantate.Mod de restitituire a garantiei de buna executie: -70% din valoarea garantiei, in 14 zile de la data incheierii PV de receptie la termininarea lucrararilor prevazute in contractul subsecvent incheiat, daca beneficiarul nu a ridicat pretentii asupra ei;
-restul de 30% din valoarea garanantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza PV de receptie fininala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 formularul nr. 1A.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 formularul nr. 1B.3. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata;Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: - Certificat de atestare fiscala (ANAF) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat ;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local eliberat de Primarii.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.In momentul depunerii ofertei, documentul va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".b. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formularul nr.1C.5. Declaratia de neincadrare in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006 Se va completa formularul nr.1D. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Primariei Comunei Iclanzel in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: BONT MARINEL - primar, BOANTA PETRU - viceprimar, MURESAN EUGEN - secretar, MAILAT MARIANA - contabil si consilieri locali: DETESAN MARIAN NICU, OLTEAN VASILE, DETESAN VALER, ANDREI VIOREL , MOLDOVAN IOAN CRISTIAN, ROMAN CONSTANTIN IRINEL, MURESAN GHEORGHE, BLOJ MARIN, BANEA NICOLAE, OLTEAN VIOREL.6. Declaratia privind calitatea de participant la procedura formularul nr.2. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Persoane juridice/fizice, straine vor prezenta documente care sa dovedesca forma de inregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica , atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului- traduse in limba romana si legalizate, din care sa rezulte faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniul de activitate, activitatea ce face obiectul procedurii, si nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizarea judiciara sau faliment.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ofertant si media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani.Se va prezenta o declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani, Bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani.Se vor prezenta Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente, obligatoriu si anexele, pe ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011, Informatii privind asocierea si/sau tert sustinator (daca este cazul).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se considera indeplinita aceasta solicitare prin prezentarea urmatoarelor dovezi : - formularul nr. 6 completat, insotit de urmatoarele documente, dupa caz, - copia dupa lista mijloacelor fixe sau copia facturii emisa in urma achizitionarii utilajului/echipamentul, insotite de copia cartii de identitate a utilajului, din care rezulte ca acesta este proprietatea ofertantului;
- copia a contractului de leasing, in temeiul caruia a fost achizitionat utilajul/echipamentul, din care sa rezulte ca, ofertantul are cel putin drept de folosinta asupra utilajelor/echipamentelor;
- copia a contractului de inchiriere, din care sa rezulte ca, ofertantul are cel putin drept de folosinta asupra utilajelor/echipamentelor;
- orice alte tipuri de documente care sa confirme/ ateste/probeze faptul ca ofertantii indeplinesc cerinta., Informatii privind asocierea si/sau tert sustinator (daca este cazul)., Informatii privind subcontractantii., Declaratie privind lista lucrarilor executate in iltimii 3 ani. in original, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta se considera indeplinita, daca sunt prezentate cumulativ urmatoarele documente: - lista cuprinzand lucrarile principale, din formularul nr. 4;
- copie/copii conform cu originalul dupa partile relevante din contractul/contractele insotit/insotite de actele aditionale si anexele acestora, daca este cazul;
- procese-verbale de receptie aferente contractelor, in copie/copii conform cu originalul., Informatii privitoare la personalul de conducere si personalul angajat.Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca are personal de conducere si personal angajat pentru executia lucrarilor. Se va prezenta completat formularul nr. 5 in original. Declaratia va fi insotita de CV-urile personalului de conducere, in original, semnate si datate. Standarde de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent), valabil la data limita depunere oferta.Se va prezenta certificat: SR EN ISO 9001:2008 ( sau echivalent), pentru activitati din domeniul executarii lucrarilor de constructii a drumurilor sau alte documente echivalente acceptate valabile la data limita depunere oferta., Standarde de asigurare a protectiei mediului ISO 14001:2005 (sau echivalent), privind sistemul de protectie a mediului, valabil la data limita depunere oferta.Se va prezenta certificat: ISO 14001:2005 ( sau echivalent), privind sistemul de protectie a mediului, pentru activitati din domeniul executarii lucrarilor de constructii a drumurilor sau alte documente echivalente acceptate valabile la data limita depunere oferta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Informatiile referitoare la componenta financiara se regasesc in "Documentul descriptiv".
Durata de garantie acordata lucrarilor
15
Descriere: Termen minim: 1 an, termen maxim: 3 ani. Oferta ce prezinta un termen de garantie mai mic de 1 an va fi declarata neconforma iar cea care prezinta un termen de garantie mai mare de 3 ani nu va fi punctata suplimentar. Informatiile suplimentare se regasesc in "Documentul descriptiv".
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 17:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer