Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intret.periodica,rev.gen.si intret.accidentala cf.PT R2/2010 a ascensoarelor din sediile FDEE EDMN


Detaliu pentru invitatia numarul 312469
Autoritate contractanta
S.C Filiala de Distributie a EnergieiElectrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.
Cod de identificare fiscala: RO14506181
Adresa: STR. MARASESTI NR. 44, Ploiesti
Telefon: 0244405305, 0244405199, 0244405001, 0244405306, 0722590038
Fax: 0244405304, 0244405004
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Intret.periodica, rev.gen.si intret.accidentala cf.PT R2/2010 a ascensoarelor din sediile FDEE EDMN
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de "Intretinere periodica, revizie generala si interventie accidentala conform PT R2/2010 a ascensoarelor din sediile S.C. FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord S.A."
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 27.09.2011 11:06)
Data publicarii: 01.09.2011 13:47
Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: S.C. FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord S.A., str.Marasesti nr.44, Ploiesti jud.Prahova (camera 413-Serviciul Achizitii)
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord S.A., str.Marasesti nr.44, Ploiesti jud.Prahova
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Electricitate
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 95, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantie part.: 1.900, 00 lei. Decl.priv.eligib., neinc.in prev.art.181, certif.priv.plata taxelor si imp.catre stat si locale, certificat constatator ORC pt.pers.jurid.rom., pt.pers.jurid.straine doc.care dovedesc inregistr.ca pers.jurid.in conf.cu prev.leg.din tara in care ofertantul este rezident;cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani min. 188.000, 00 lei (47.000, 00 euro);bilant cont.la 31.12.2010; lista serv.similare in ultimii 3 ani (copii dupa contracte si recom.aferente pt.o val.insumata de min. 94.000, 00 lei echivalentul a 23.500 euro); declaratii ref.la echipam.th., personalul th.de spec., personalul de cond., efectivele medii anuale ale pers.angajat, masuri de prot.a mediului, utilaje, inst.si echipam.th., subcontractanti, cond.de munca si prot.muncii, standarde ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001
Documentatia de atribuire este atasata in SEAP.
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer