Achizitie publica - ?INTRODUCERE A 12 KM CANALIZARE IN LOCALITATEA BUDOI SI VOIEVOZI CU STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA POPESTI, COMUNA POPESTI JUDETUL BIHOR?
Detaliu pentru invitatia numarul 338028
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338028/23.10.2012
Denumire contract: ?INTRODUCERE A 12 KM CANALIZARE IN LOCALITATEA BUDOI SI VOIEVOZI CU STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA POPESTI, COMUNA POPESTI JUDETUL BIHOR?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POPESTICod fiscal: 5398340, Adresa: LOC. POPESTI, NR 288, Popesti, Telefon: 0259-327760, Fax: 0259-327768
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOC. POPESTI, NR 288, Popesti, Romania, cod postal: 417390, telefon: +40 259327760, fax: +40 259327768, persoana de contact: COSMIN-SEBASTIAN PUGNA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante - sala de sedinta, loc. Popesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?INTRODUCERE A 12 KM CANALIZARE IN LOCALITATEA BUDOI SI VOIEVOZI CU STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA POPESTI, COMUNA POPESTI JUDETUL BIHOR?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?INTRODUCERE A 12 KM CANALIZARE IN LOCALITATEA BUDOI SI VOIEVOZI CU STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA POPESTI, COMUNA POPESTI JUDETUL BIHOR? dupa cum urmeaza: - retea de canalizare menajera gravitationala Budoi;
- racorduri pana la limita de proprietate gravitationala fara foraj;
- statii pompare apa uzata;
- camine de pompare constructii, instalatii electrice, conducte refulare apa uzata;
- colector principal - statie de epurare;
- colector menajer - statii de epurare;
- lucrari de drumuri- organizare de santier
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 742, 167.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantum de 107.000 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr.925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si se mentioneaza ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii nr.346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele cufunctie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuiresunt urmatoarele: Primar Curtean Dorin; Viceprimar Socander Claudiu; Consilieri: Bit Marin, Iuhaneak Ioan, Iuhaneac Iosif, Maga Adrian, Maghiar Viorica, Rotaru Vasile, Sabau Mircea, Sipos Mihaela, Timbuli Ioan, Benciuc Pityu, Horhos Mihai, Sipos Roman, Macavei Lucian, Slovac Stefan. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu suma de 11.300.000 lei. Documente relevante: Fisa de informatii generaleprecum si cifra de afaceri.Se va prezenta formular informatii generale si bilanturi contabile sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Se vor prezenta bilanturi pe anii 2009, 2010 si 2011.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv An Curs de schimb RON/EUR 2009 4, 2399 2010 4, 2122 2011 4, 2391, Cerinta nr. 2 ofertantul trebuie sa demonstreze ca la data semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte resurse financiare in valoare de 1.422.727, 62 lei pentru a realiza cash flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 6 luni. In cazul ofertei castigatoare ofertantul va imobiliza suma de 1.422.727, 62 lei pentru realizarea contractului. Suma mentionata a fost calculata fara a depasi cuantumul rezultat conform prevederilor Ordinului 509/2011 dupa urmatoarea formula: (Valoare estimata contract/perioada derulare contract)Xperioada solicitata de autoritatea contratanta. Modalitatea de indeplinire Scrisoare de garantie bancara sau alte forme de garantii si/sau depozite bancare/ linii de credit confirmate de banci ori alte resurse financiare sau orice alta forma de garantare care este permisa de legislatia bancara pentru suma mentionata mai sus, In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru demonstrarea capacitatii profesionale necesare implementarii cu succes a contractului, ofertantul va trebui sa prezinte Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa fi executat : un contract similar de natura si complexitate similara cu obiectul procedurii (executie lucrari de canalizare aferente unei distante de minim 12 km); Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei de mai sus se vor prezenta: Fisa de Experienta similara, Se vor prezenta certificari din partea beneficiarilor pentru cele mai importante lucrari., Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari inclusiv dotarile de care dispune ( in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract comodat), care sa contina obligatoriu cel putin urmatoarele utilaje, mijloace de transport, instalatii si echipamentele tehnice pentru fiecare categorie de lucrari, astfel: ? Lista privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile si echipamentele tehnice solicitate pentru executia lucrarilor de alimentare cu apa si canalizare sa contina cel putin: -buldoexcavator, compactor, autobasculanta, macara, incarcator frontal , betoniera, vibrator, mai mecanic, placa vibratoare, aparat de sudura polietilena, autoutilitara., ? un manager de proiect absolvent de studii superioare cu profil tehnic ? un asistent manager de proiect absolvent de studii superioare cu profil economic sau tehnic ? un responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de MDRL in domeniul lucrarilor de retele tehnico-edilitare, licentiat in specializarea constructii ? responsabil protectia muncii si responabil PSI - cel putin 1 persoana ? sef santier- cel putin 1 persoana ? responsabil cu controlul calitatii - cel putin 1 persoana ? un inginer topograf 3)Declaratie cuprinzand personalul muncitor de specialitate ce va fi utilizat pentru executia lucrarilor astfel: ? Declaratie cuprinzand personalul muncitor de executie a lucrarilor de alimentare cu apa si canalizare conform proiectului;Se vor prezentacopii ctr incheiate in conditiile legii, CV pt personalul de specialitate, copii certificate /atestate /autorizatii, Declaratie de exclusivitate si disponibilitate/ angajamentul de participare pentru fiecare personal solicitat. certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor.Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru lucrarile ce fac obiectul achizitiei. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare, certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de mediu in conformitate cu ISO 14.001:2004 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor.Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitiei. Nu sunt acceptati ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Descriere: Pn=(pret minim/pret n) x 65; pret n = un alt pret decat pretul cel mai scazut
Durata de executie a lucrarii exprimata in luni cu o durata minima realista de executie de 12 luni respectiv termenul maxim acceptat pt executie de 24 luni
30
Descriere: durata de ex. (Dex. lucrare) minima realista va fi de 12 luni, iar durata de executie maxima acceptata va fi de 24 luni. Alg. de calcul: P(n) = ((Dex. lucrare) minima/(Dex. lucrare)n) x 30. Ofertele care vor prezenta o durata de ex mai mica de 12 luni nu vor fi punctate suplimentar iar cele care depasesc durata de 24 luni vor fi neconforme
timpul de interventie pentru constatarea eventualelor defectiuni in perioada de garantie; acest factor va fi exprimat in ore
5
Descriere: autoritatea contractanta va puncta timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la locul defectiunii si sa constate problema, pentru a nu se intelege ca este inclusa si perioada necesara remedierii acesteia, perioada ce poate diferi de la o defectiune la alta; timp de interventie minim realist va fi de 6 ore, iar timp de interventie maxim acceptat va fi de 24 ore. Alg. de calcul: P(n) = ((timp interventie minim) /(timp interventie)n) x 5
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 18:35