Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Introducere apa curenta in satul Merisani, com. Dobrotesti - Judetul Teleorman


Detaliu pentru invitatia numarul 348811
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Dobrotesti (Primaria Dobrotesti)
Numar invitatie: 348811/19.06.2013
Denumire contract: Introducere apa curenta in satul Merisani, com. Dobrotesti - Judetul Teleorman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Dobrotesti (Primaria Dobrotesti)Cod fiscal: 6853279, Adresa: Comuna Dobrotesti, jud. Teleorman, Dobrotesti, Telefon: 0247336816, Fax: 0247336802
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Dobrotesti, jud. Teleorman, Dobrotesti, Romania, cod postal: 147115, telefon: +40 247336802, fax: +40 247336816, persoana de contact: Domnul Manica Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Dobrotesti cu sediul in comuna Dobrotesti, jud. Teleorman
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Introducere apa curenta in satul Merisani, com. Dobrotesti - Judetul Teleorman
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionarea de lucrari in vederea realizarii obiectivului de investitii "Introducere apa curenta in satul Merisani, com. Dobrotesti - Judetul Teleorman"
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 217, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
20000Garantia poate fi constituita conform prevederilor art.86 din HG nr.925/2006.2. Contul Primariei Dobrotesti : RO78TREZ6085006XXX001601 deschis la trezoreria Rosiori de Vede.c). Conform art. 16 alin.(2) intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantiapentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimulareaintreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica saumijlocie, conform precizarilor din aceasta lege.d). Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cumodificarile si completarile ulterioare, este necesar ca toti asociatii sau subcontractantii sa faca dovada ca reprezinta o intreprindere micasau mijlocie.e). Garantia de participare se va constitui in lei sau valuta si va avea o perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate ofertei. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile .
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 7 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, caredevine anexa la contract, sau prin depunerea sumei la casieria Primariei Dobrotesti.Garantia de buna executie se va restitui dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu aridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptiefinala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006.Mod de dovedire: Se va atasa Anexa nr. 10- DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic completata.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006Mod de dovedire: i) Se va atasa Anexa nr. 10- DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic completata.ii) Se vor atasa certificate , eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale scadene in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit..- certificat de participare cu oferta independenta cf. Ord. ANRMAP 314/2010- declaratie pe propria rasp. privind neincadrarea in prevederile art.69'1din OUG nr.34/2006. Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante suntde completat cu personalul din primarie responsabil cu aceasta licitatie sunt Manica Ion-primar, Manea Niculae-secretar, Porojan Vasile-contabil, Grigorita Constantin-persoana desemnata achizitii, consilieri locali : Anghel Vasile, Belivaca Paun, Cristea Domnu, Buturuga Constantin, Grama Iancu, Negoi Milica, Dabu Niculina, Paun Marian, Traistaru Victorina, Ionete Iulica, Laibar Viorel, Linta Viorel, Purcel Ion Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati, si sa aiba inregistrate domeniile de activitate ce urmeaza a fi realizate.Mod de dovedire: Cerinta obligatorie;Se va atasa Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul conbstatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor .Acesta trebuie sa cuprinda urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului; e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal; g)domeniile de activitate secundare;Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.- Persoane juridice /fizice straineSe solicita indeplinirea acelorasi cerinte ca la persoanele juridice romane, acestea trebuind sa prezinte documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice romane, in copie si traducere certificata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CIFRA DE AFCERI GLOBALA pe ultimii 3 ani, sa fiemai mare decat 1.200.000 lei .Valorile vor fi exprimate in lei, iar pentru echivalenta se sa va avea in vedere cursul mediu anul lei/euro comunicat de BNR/BCESe va completa Anexa nr. 11 (Informatii generale), Date privindsituatiile financiare anuale pe anii 2009, 2010 si 2011Se vor depune bilanturilecontabilela 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, inregistrate la Administratia financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamente si bunuri necesare indepliniri contractului.Declaratie pe propria raspundere privind pregatirea profesionala, calificarea si studiile personalului responsabil pentru executia lucrarilor. Persoanal: Executie: ?Sef de santier studii medii/superioare in domeniul constructiilor, ?Personal calificat ? ptr. lucrarile specifice contractului ? montatori conducte, sudori , etc.?Personal autorizat sudura PEHD ? 1 persoana?Responsabili RTE in constructii edilitareAnexa nr. 13? DECLARATIE Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice completata.Contractele de munca / contractele de prestari servicii ale personalului si diplome/ atestari/ certificari/ certificate de calificare eliberate de autoritati acreditate .? Anexa nr. 14 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere completat.? Anexa nr. 17- Informatii referitoare la personalul de conducere? Curriculum Vitaepentru specialistii angajati in contract din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate mai sus) completat pentru fiecare persoana.? Declaratie de disponibilitate pentru executia lucrarii din partea fiecarui specialist nominalizat? Copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele emise de autoritatile acreditate (valabilepe parcursul executarii lucrarii), contractele de munca sau de prestari servicii detinute de experti necesare pentru implementarea contractului., Experienta similara dupa cum urmeaza : Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in coinformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare bde minim 1.200.000 lei, exclusiv TVA insotite de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vederea la incadrarea in pragul valoric minim impus.Cerinta privind experienta similara se considera indeplinita prin prezentarea minim unul -maxim 3 contracte de executie retea apa, ale caror valori cumulate sa fie minim de 1.200.000 lei.Anexa nr. 16 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari de executie , contracte de lucrari , procese-verbale de receptie la terminarea lucrarilor Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 valabil la data limita dedepunere a ofertelorDosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii;Certificatul de atestare ISO- 9001 si dosarul de prezentare, Certificatul de atestare ISO 14001 valabil la data limita dedepunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
30
Descriere: Termen de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer