Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTRODUCERE LIFT INTERIOR PENTRU DISTRIBUIRE ALIMENTE


Detaliu pentru invitatia numarul 330185
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Centru Bugetar de Administrare Crese Cluj
Numar invitatie: 330185/22.06.2012
Denumire contract: INTRODUCERE LIFT INTERIOR PENTRU DISTRIBUIRE ALIMENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentru Bugetar de Administrare Crese ClujCod fiscal: 19343123, Adresa: str. Mehedinti nr. 15, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-565587, Fax: 0264-565587
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mehedinti nr. 15, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400672, telefon: +40 0364116666, fax: +40 0364116667, persoana de contact: BIROUL ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Centrul Bugetar de Administrare Crese, str. Mehedinti nr. 15, Birou Achizitii, loc. Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTRODUCERE LIFT INTERIOR PENTRU DISTRIBUIRE ALIMENTE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie lucrari de "INTRODUCERE LIFT INTERIOR PENTRU DISTRIBUIREA DE ALIMENTE", Acest contract contine Lucrari de executie put lift/ achizitie si montaj lift.
II.1.6) CPV: 45313100-5 - Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participareGarantia de participare: 1612 lei Perioada de valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: 1.Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art.87 alin(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de806lei, calculata conform prevederilor art. 278^1 alin(1) lit. a) din O.U.G. nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta este respinsa ca nefondata de catre C.N.S.C. 2 Depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBAN RO74TREZ2165006XXX022194 deschis la Trezoreria Municipiului Cluj-Napoca, cod fiscal 19343123) saunumerar prin depunerea sumei de1612 lei la casieria autoritatii contractante. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare. Nota: Dovada constituirii garantiei de participare va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executieGarantia de buna executie este de 5% din pretul contractului de achizitie, fara TVA. Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In aceste caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, este de minim 0, 5% din pretul contractului, fara T.V.A.. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor? Completare si prezentare in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta);? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia se va completa si prezenta?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in documentatie, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completariprin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Completare si prezentare in original a formularului A - declaratie privindeligibilitatea;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 dinO.U.G nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;? Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, privindindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul consolidat general, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a datoriilor catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Din certificatele de atestare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: 1. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate in aceasta sectiune (situatia personala).2. In cazul in care ofertantul este sustinut tehnic si/profesional de catre un tert, tertul sustinator va completa formularul A privind eligibilitatea, formularul B1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare, precum si declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din lucrari, subcontractantul va completa declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In aplicarea prevederilor de la art.69^1 din OUG 34/2006 autoritatea contractanta are obligatia de a preciza in documentatia de atribuire persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire inclusive persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica conform art.2 din Ordinul 170/2012 emis de Presedintele ANRMAP publicat in MOf nr.328/15 mai 2012 sunt: Primarul Municipiului Cluj-Napoca, Dir.dr Neamt Marioara, cont.sef.Ganj Elena, ing. Frent Alexandru, insp.Chis Iuliana, insp. Trifu Dorina, As. sef Haiduc Elena, Diriginte de santier ing. Onea Mircea. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Persoane juridice / fizice romane? Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include lucrari din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii.Nota: Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cuoriginalul? ? cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatuluiconstatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Persoane juridice / fizice straine? Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.? Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea "conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe ultimul an incheiat - 2011, vizat si inregistrat de organele competente sau pe anul 2010 in cazul in care pe anul 2011 nu a fost incheiat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor lucrari efectuate in ultimii 3 ani, contin.valori, perioade de livr, benef, indif. daca acestia din urma sunt aSe va completa si prezenta in original form. C1;Lucrari similare enum. in Form. C1 se confirma prin prezent unor certif/ doc. emise saucontrasemnate de o autorit. ori de catre clie. benef(scrisori de recomand.din partea benef, semnate sistampilate sau PV de receptie semnate de catreambele parti, fara obiectiuni sau inf privind indeplinireaoblig contractuale ).Documentele care confirma livrarile de produse efectuate in ultimii trei ani se vor prezenta in copie lizibila, semnata sistampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Nota: In cazul in care contractele au fost semnate/incheiate si/incepute, in urma cu mai mult de trei ani, de la termenul limitade depunere a ofertelor, autoritatea contractanta va lua inconsiderare experienta simila, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentruSe va completa si prezenta in original formularul F la care se voratasa CV-urile personalului de conducere si ale personaluluiresponsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica., AutorizatieISCIR , montaj ascensoare cu comanda exterioara.Ofertantul va face dovada detinerii autorizatiilor, atestatelor si/sau certificatelor conform reglementarilor tehnice in vigoare pentru livrarea si montarea produselor, montarea si darea in functiune a echipamentelor functionale necesare investitiei supuse prezentei licitatii., Declaratie referit. la utilaj, instal, Echip. tehnice de carepoate dispune op. ec. pentru indeplinirea coresp. a contractului.Se va completa si prezenta in original formularul E;In cazul in care se depune oferta comuna, resursele tehniceale asociatilor se cumuleaza.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnicainvocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunciacesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (incheiat in fata notarului), prin careaceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantuluiresursele tehnice invocate.Tertul sustinator va completa formularul A privind eligibilitatea, formularul B1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare, precum si declaratie pe propriaraspundere privind -Certificat privind sistemul de management al calitatii ISO/9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se obtine de pesitee-licitatie.ro; sediul Centrului Bugetar de Administrare Crese, str.Mehedinti nr.15, loc.Clj-Napoca
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer