Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Introducere retea de apa potabila in Comuna Peregu Mare, judetul Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 101935
Autoritate contractanta
Comunei Peregu Mare (Primaria Comunei Peregu Mare)
Cod de identificare fiscala: 3519569
Adresa: nr. 137, Peregu Mare
Telefon: 0740164934
Fax: 0257/459101
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Introducere retea de apa potabila in Comuna Peregu Mare, judetul Arad
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Introducere retea de apa potabila in Comuna Peregu Mare, judetul Arad
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 19.11.2007 13:19
Data limita de depunere a ofertelor: 30.11.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Peregu Mare nr. 137, judetul Arad
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- fisa informatii generale;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale si certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale;
- certificatul constatator emis de ORC;
- bilantul contabil pe anul 2006 sau bilantul prescurtat la 30.06.2007;
- balanta contabila pe ultima luna incheiata;
- lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, conform documentatiei de atribuire; Experienta similara: cel putin un contract a carui valoare sa fie de minim 100.000 lei;
- decl.ref.la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
- decl.ref. la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
Contra cost (500 lei) de la sediul autoritatii contractante, incepand cu data de 20.11.2007.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer