Achizitie publica - Introducerea sistemului de plata prin POS pentru incasarea impozitelor, taxelor, amenzilor, penalitatilor si a altor obligatii de plata prin intermediul cardurilor de debit si a cardurilor de credit
Detaliu pentru invitatia numarul 337074
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 337074/10.10.2012
Denumire contract: Introducerea sistemului de plata prin POS pentru incasarea impozitelor, taxelor, amenzilor, penalitatilor si a altor obligatii de plata prin intermediul cardurilor de debit si a cardurilor de credit
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECTORULUI 1Cod fiscal: R 12293095, Adresa: strada.Biserica Amzei nr.21-23 sect.1 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213119110/113, Fax: +40 213199992
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada.Piata Amzei nr.13, sect.1 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010343, telefon: +40 213119110/113, fax: +40 213199992, persoana de contact: CARMEN BOGDAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Piata Amzei nr. 13, sector 1, Bucuresti - Comp. Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Stabilirea, constatarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitelor, taxelor locale si a altor venituri ale bugetelor locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Introducerea sistemului de plata prin POS pentru incasarea impozitelor, taxelor, amenzilor, penalitatilor si a altor obligatii de plata prin intermediul cardurilor de debit si a cardurilor de credit
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de introducere a sistemului de plata prin POS (Point of Sale) pentru incasare impozite, taxe, amenzi, penalitati si alte obligatii de plata prin intermediul cardurilor de debit si a cardurilor de credit?, constand in : - instalare si configurare a echipamentelor POS in locatii;
- mentenanta pentru echipamentele POS, suport si helpdesk;
- tranzactionare/transferare sume incasate
II.1.6) CPV: 66110000-4 - Servicii bancare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 016 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.400 lei Garantia de participare va fi valabila pentru o perioada de 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie sub forma :1)de virament bancar in contul: Cod IBAN: RO 78 TREZ 7015 006X XX00 0200 Trezorerie Sector 1, Beneficiar: D.G.I.T.L. S1, CUI: 12293095, Mentiuni: Garantie de participare ; 2) deScrisoare de Garantie Bancara (model prezentat la sectiunea formulare), sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original.Dreptul achizitorului de a retine suma de :3.200, 16lei in situatia in care C.N.S.C.respingecontestatia formulata de ofertant, in conformitate cu prevederile art. 278ยน din O.U.G. nr. 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru persoanele juridice straine instrumentele de garantarevor fi eliberate de o societate bancara ori de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate, cu corespondent in Romania.
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului fara TVA; Garantia de buna executie se constituie intr-una din formele prevazute la art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr.1;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 dinOUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2;3.Declaratie pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese conform prevederilor art. 69(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Declaratie pe proprie raspundere - Formular nr.3. Persoanele implicate in procedura: Dna Dorina Vasile ? Director General, Dna Ortansa Frone Borcea ? Director General Adjunct al Directiei Economice, Alexandru Macaneata Vamos ? Sef Serviciu Juridic si Solutionare Contestatii, Codrut Cocota ? Sef Serviciu Contabilitate, Cristina Dumitrescu ? Sef Serviciu Buget Financiar Salarizare, Mihaela Mihai ? Comp. Incasari si Carmen Bogdan ? Comp. Achizitii Publice, Consilierii locali ai sectorului 1: Adam Marinela , Andreiana Sorin Cornel , Antipa Adriana Larisa , Borta Constantin , Brad Ion , Diaconescu Alecsandru , Diaconescu Florin, Nicolae Andrei , Dinu Steliana Cristina , Dumitrescu Teodor Cristian , Fodoroiu Cosmin Marius , Gheorghe Leonard Ionu? , Iamandi Doru , , Iorgulescu Mihai Alexandru , Mara Laura-Cristina , Mitu Razvan Aurel , Motoc Vasile , Olteanu Paul Iulian , Pavel Bogdan Virgiliu , Pupaza Niculae , Radu Aurel , Stamule Tanase , Stan Tasel Silvica , Stancu Nicoleta , Stancescu Mircea Dan , Tanasescu Adrian , Teodorescu Catalin , Zvirid Ana-Luiza.;4.Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 4;5.Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 - Formular nr. 5;6.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal in a carei competenta de administrarese afla contribuabilul, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - original/ copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul;7.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent in administrarea impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul local, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - original/ copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul. Demonstrarea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, de atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, astfel incat obiectul contractului sa aiba corespondent in codurile oficiale ale activitatilor - Modalitate de indeplinire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor - original/ copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului Constatator, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in cazul in care nu a depus documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Recomandare din partea beneficiarilor - minim o recomandare Certificat privind sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 pentru societate, sau echivalent - copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire, operatorii economici trebuie sa utilizeze un program, ce poate fi descarcat gratuit, de pe site-urile furnizorilor de certificate semnaturi electr
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 09:12