Achizitie publica - INVELITOARE TIGLA METALICA LA CLADIREA SCOALA CU CLS. I - VIII CELARU DIN STR. INV. M. GEORGESCU, NR.130
Detaliu pentru invitatia numarul 330953
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330953/03.07.2012
Denumire contract: INVELITOARE TIGLA METALICA LA CLADIREA SCOALA CU CLS. I - VIII CELARU DIN STR. INV. M. GEORGESCU, NR.130
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA DE ARTE SI MESERII CELARUCod fiscal: 14992553, Adresa: STR PRINCIPALA, NR 130, Celaru, Telefon: 0251375719, Fax: 0251375719
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. INV. M. GEORGESCU, NR.130, Celaru, Romania, cod postal: 207175, telefon: +40 251375719, fax: +40 251375719, persoana de contact: SCOALA CU CLS. I - VIII CELARU, STR. INV. M. GEORGESCU, NR.130, COM. CELARU, JUD. DOLJ, COD POSTAL 207175, ROMANIA, TEL. 0251.375.719, FAX 0251.375.719
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SCOALA CU CLS. I - VIII CELARU, STR. INV. M. GEORGESCU, NR.130, COM. CELARU, JUD. DOLJ, COD POSTAL 207175, ROMANIA, TEL. 0251.375.719, FAX 0251.375.719
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INVELITOARE TIGLA METALICA LA CLADIREA SCOALA CU CLS. I - VIII CELARU DIN STR. INV. M. GEORGESCU, NR.130
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTAREA UNUI ACOPERIS TIP SARPANTA PE TOATA SUPRAFATA AFERENTA TERASEI EXISTENTE LA CLADIREA SCOALA CU CLS. I - VIII CELARU DIN STR. INV. M. GEORGESCU, NR.130
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 131, 453 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 2.600 LEI. VALOAREA CARE SE RETINE IN CAZUL IN CARE OFERTANTUL DEPUNE O CONTESTATIE CARE VA FI RESPINSA DE CNSC, IN TEMEIUL ART. 278^1, AL (1) DIN OUG 34/2006 ESTE DE 1.314, 53 LEI (131.453 LEI X 1%). GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA CONSTITUI IN LEI, FIE PRIN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS CONFORM LEGII DE CATRE O SOCIETATE BANCARA ORI DE CATRE O SOCIETATE DE ASIGURARI, FIE PRIN ORDIN DE PLATA (VIRAMENT) EMIS DE OFERTANT IN FAVOAREA AUTORITATII CONTRACTANTE, IN CONTUL RO21TREZ2915006XXX012096 DESCHIS LA TREZORERIA MUNICIPIULUI CRAIOVA; ORICARE DIN VARIANTELEDE MAI SUS VA ALEGE, OFERTANTUL TREBUIE SA DEPUNA IN ORIGINAL DOCUMENTUL DE CONSTITUIRE A GARANTIEI DEPARTICIPARE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, PANA CEL MAI TARZIU LA DATA SI ORA DESCHIDERII OFERTELOR, CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE. PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE CEL PUTIN60 (SAIZECI) DE ZILE DE LA DATA LIMITA STABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR; DACA OFERTANTUL BENEFICIAZA DE REDUCERILE PREVAZUTE DE LEGEA NR. 346/2004, ACESTA VA DEPUNE O DECLARATIE PR PROPRIA RASPUNDERE IN ACEST SENS. GARANTIA DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE CERERE DE OFERTA VA FI RESTITUITA CONFORM ART 87 SI 88 DIN HG 925/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE.
Garantie de buna executie
CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI REPREZINTA UN PROCENT DE 10% DIN PRETUL FARA TVA AACESTUIA. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI SE CONSTITUIE PRIN RETINERI SUCCESIVE DIN SUMELEDATORATE PENTRU FACTURI PARTIALE. EXECUTANTUL ARE OBLIGATIA DE A COMUNICA AUTORITATII CONTRACTANTECONTUL IN CARE URMEAZA A SE VIRA GARANTIA DE BUNA EXECUTIE, PRECUM SI DE A ALIMENTA ACEST CONT CU O SUMACE NU TREBUIE SA FIE MAI MICA DE 0, 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI. ACHIZITORUL ARE OBLIGATIA DE A ELIBERA GARANTIAPENTRU PARTICIPARE SI DE A EMITE ORDINUL DE INCEPERE A CONTRACTULUI NUMAI DUPA CE EXECUTANTUL A FACUTDOVADA CONSTITUIRII GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE, IN CEL MULT 3 (TREI) ZILE LUCRATOARE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA (FORMULAR 3 DIN SECTIUNEA FORMULARE); DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA INDISPOZITIILE ART 181 DIN OUG 34/2006 (FORMULAR 4 DIN SECTIUNEA FORMULARE); CERTIFICAT DE PARTICIPARE CUOFERTA INDEPENDENTA (FORMULAR 2 DIN SECTIUNEA FORMULARE); DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVINDCALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA DE ACHIZITIE (FORMULAR 9 DIN SECTIUNEA FORMULARE); DECLARATIAPRIVIND NEINCADRAREA IN DISPOZITIILE ART 69 DIN OUG 34/2006 (FORMULAR 8 DIN SECTIUNEA FORMULARE);Lista persoanelor din cadrul SCOLII CU CLS. I - VIII CELARRU cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - PROF. CONSTANTIN ION - DIRECTOR SCOALA CU CLS. I - VIII CELARU- Presedinte al comisiei de evaluare a ofertelor- EC. DUMITRESCU LUCIAN - ADMINISTRATOR FINANCIAR - CONTABIL SCOALA CU CLS. I - VIII CELARU- Membru al comisiei de evaluare a ofertelor- EC. STROE MARCEL - MEMBRU CONSILIUL DE ADMINISTRATIE SCOALA CU CLS. I - VIII CELARU- Membru al comisiei de evaluare a ofertelor- ING. PAUN SERBANICA - INSPECTOR CADASTRU PRIMARIA CELARU - RESPONSABIL TEHNIC- Membru al comisiei de evaluare a ofertelor- PROF. BALASOIU TATOMI AUREL MARIAN - PROFESOR SCOALA CU CLS. I - VIII CELARU- Membru al comisiei de evaluare a ofertelor- CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA A OBLIGATIILOR SCADENTE CATRE BUGETUL DE STAT, ELIBERAT IN URMA CU MAXIMUM30 DE ZILE INAINTE DE DATA DEPUNERII OFERTEI, DE CATRE ORGANUL DE ADMINISTRARE FISCALA AL UNITATIIADMINISTRATIV TERITORIALE PE RAZA CAREIA ISI ARE SEDIUL OFERTANTUL (IN ORIGINAL/ COPIE LEGALIZATA/ COPIECONFORM CU ORIGINALUL);
- CERTIFICAT PRIVIND PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LOCALE, ELIBERAT IN URMA CU MAXIMUM 30 DE ZILEINAINTE DE DATA DEPUNERII OFERTEI, DE CATRE ORGANUL DE ADMINISTRARE FISCALA AL UNITATII ADMINISTRATIVTERITORIALE PE RAZA CAREIA ISI ARE SEDIUL OFERTANTUL IN ORIGINAL/ COPIE LEGALIZATA/ COPIE CONFORM CUORIGINALUL).CERTIFICATELE SOLICITATE MAI SUS TREBUIE SA EVIDENTIEZE SITUATIA OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARACELEI IN CARE SE DEPUNE OFERTA. OFERTANTUL CARE PREZINTA CERIFICATE FISCALE CU DATORII NEESALONATE SAUFARA COMPENSARI VOR FI EXCLUSI DE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE. IN MASURA IN CARE OPERATORII ECONOMICIPREZINTA INLESNIRI LA PLATA DE GENUL ESALONARILOR SAU COMPENSARILOR, APROBATE DE ORGANELE COMPETENTE INDOMENIU, CERINTA PRIVIND OBLIGATIILE DE PLATA SE CONSIDERA INDEPLINITA. VOR FI EXCLUSI DIN PROCEDURA DEACHIZITIE OFERTANTII CARE SE AFLA INTR-UNA DIN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 180, 181 SAU 69^1 PRECUM SI CEI CE NU RESPECTA PREVEDERILE ART. 46 DIN O.U.G. 34 /2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE CERTIFICATUL CONSTATATOR ELIBERAT IN URMA CU MAXIMUM 30 DE ZILE INAINTE DE DATA DEPUNERII OFERTEI, DE CATREREGISTRUL COMERTULUI. PERSOANELE JURIDICE/FIZICE STRAINE: PREZENTAREA DE DOCUMENTE CARE DOVEDESC OFORMA DE INREGISTRARE/ATESTARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL, IN CONFORMITATE CUPREVEDERILE DIN TARA IN CARE OFERTANTUL ESTE REZIDENT. (TRADUSE IN LIMBA ROMANA SI LEGALIZATE). PERSOANAJURIDICA STRAINA BENEFICIAZA IN ROMANIA DE ACELASI REGIM PRIVIND PARTICIPAREA DE CARE BENEFICIAZA SIFURNIZORUL ROMAN IN TARA IN CARE FURNIZORUL STRAIN ESTE REZIDENT. CERTIFICATUL CONSTATATOR POATE FI DEPUSIN ORICARE DIN FORMELE: ORIGINAL/ COPIE LEGALIZATA/ COPIE CONFORM CU ORIGINALUL; AUTORITATEA CONTRACTANTAVA SOLICITA OFERATANTULUI CASTIGATOR, INAINTE DE COMUNICAREA REZULTATULUI PROCEDURII SI IN SITUATIA IN CAREACEASTA A DEPUS CERTIFICATUL CONSTATATOR IN COPIE CONFORM CU ORIGINALUL, DE A-L DEPUNE PENTRUCONFORMITATE IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - ULTIMUL BILANT CONTABIL : - ULTIMUL BILANT CONTABIL IN COPIE CONFORM CUORIGINALUL, - SCRISOARE DE BONITATE BANCARA : - SCRISOARE DE BONITATE DIN PARTEA BANCILOR LACARE OFERTANTUL ARE CONTURI IN ORIGINAL SAUCOPIE LEGALIZATA. INFORMATIILE MINIMALE CE TREBUIE CUPRINSE IN SCRISOAREA DE BONITATE SUNT: - DATE PRIVIND DESCHIDEREA CONTURILOR DE CATREOPERATORUL ECONOMIC, RULAJE PRIN CONTURI;
- AU FOST/SUNT INREGISTRATE RESTANTE FATA DEBANCA PROVENITE DIN NERAMBURSAREACREDITELOR/DOBANZILOR ACORDATE;
- AU FOST/SUNT INREGISTRATE POPRIRI PE CONTURILEOPERATORULUI ECONOMIC;
- AU FOST/SUNT INREGISTRATE LITIGII CU TERTII;
- OPERATORUL ECONOMIC FIGUREAZA/NU FIGUREAZA INCIP, ISTORICUL INCIDENTELOR DE PLATI MAJOREINREGISTRATE LA CIP., - INFORMATII GENERALE : - COMPLETAREA FORMULARULUI 6 DIN SECTIUNEAFORMULARE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -EXPERIENTA SIMILARA : - COMPLETAREA FORMULARULUI 9 DIN SECTIUNEAFORMULARE;, -DECLARATIE PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALPERSONALULUI ANGAJAT AL CADRELOR DE CONDUCERE : - COMPLETAREA FORMULARULUI 10 DIN SECTIUNEAFORMULARE SI ANEXEI ACESTUIA CU SPECIFICAREAPERSOANELOR RESPONSABILE DIRECT CU SARCINI-CHEIE IN INDEPLINIREA CONTRACTULUI (RTE, CQ), IN CONFORMITATE CU SPECIFICUL LUCRARILOR CE FAC OBIECTUL CONTRACTULUI. MOD DE PREZENTARE: - ATESTAT ? RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA (RTE)(ELIBERAT DE INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII)- DECIZIE INTERNA DE NUMIRE LA NIVEL DE SOCIETATE ? RESPONSABIL CALITATE (CQ), - DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, MIJLOACELE DE TRANSPORT, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI: - COMPLETAREA FORMULARULUI 11 DIN SECTIUNEAFORMULARE;, - DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI DE REPARATII CLADIRI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI : - COMPLETAREA FORMULARULUI 5 DIN SECTIUNEAFORMULARE; - CERTIFICAT PRIVIND IMPLEMENTAREA SI MENTINEREA UNUI SISTEM DE MANAGEMENT DE MEDIU, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001:2005: - CERTIFICAT SR EN ISO 14001:2005, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE CONFORM CU ORIGINALUL, - CERTIFICAT PRIVIND IMPLEMENTAREA SI MENTINEREA UNUI SISTEM DE MANAGEMENT AL CALITATII, IN CONFORMITATE CU CERINTELE SPECIFICATIEI SR EN ISO 9001:2008: - CERTIFICAT ISO 9001:2008, IN COPIE LEGALIZATA SAU COPIE CONFORM CU ORIGINALUL
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pt. pretul ofertei ? 70 puncte se acorda astfel : a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alte preturi decat cele prevazut la lit. A) se acorda punctaj astfel: p(pret n) = (pret minim/pret (n)) x punctajul maxim acordat (70 puncte). Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru executie lucrari fara TVA.
Factor tehnic - Termenul de executie
20
Descriere: Descriere: Punctajul pentru factorul tehnic de evaluare , ,termen de executie? se acorda 20 puncte, dupa cum urmeaza : a) pentru cel mai scazut dintre termenele de executie a ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare; b) pentru alte termene decat cele prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(timp n) = (timp minim/timp (n)) x punctajul maxim acordat (20 puncte). Ofertele a caror durata de executie depaseste 60 zile vor fi respinse ca necorespunzatoare. Termenul de executie minim este de 30 zile.
Factor tehnic - Perioada de garantie pentru lucrarile executate
10
Descriere: Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare , ,perioada de garantie? se acorda 10 puncte, dupa cum urmeaza : a) pentru cea mai mare perioada de garantie a ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alte perioade de garantie decat cele prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(perioada n) = (perioada n)/(perioada maxima) x punctajul maxim acordat (10 puncte). Perioada de garantie va fi exprimata in luni. Durata de garantie minim acceptata este de 24 luni (sub care oferta va fi declarata neconforma). Peste durata de garantie maxima de 48 luni, ofertele nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit prin descarcarea documentatiei atasate.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 14:32