Achizitie publica - Inventarierea si cartarea populatiilor de plop negru (Populus nigra) din RBDD
Detaliu pentru invitatia numarul 348060
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348060/06.06.2013
Denumire contract: Inventarierea si cartarea populatiilor de plop negru (Populus nigra) din RBDD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI DELTA DUNARIICod fiscal: 3722040, Adresa: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Tulcea, Telefon: +40 240518924/ +40 240518925, Fax: +40 240518975
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Tulcea, Romania, cod postal: 820243, telefon: +40 240518924/ +40 240518925, fax: +40 240518975, persoana de contact: CRISTIAN COSMA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sala de consiliu a ARBDD Tulcea de la etaj 1, strada Portului, nr 34 A, Tulcea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inventarierea si cartarea populatiilor de plop negru (Populus nigra) din RBDD
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1 Inventarierea si cartarea populatiilor de plop negru din RBDDsi completareabazeide date on-line;2. Etichetareaexemplarelorvaloroasesirepresentative de plop negru din habitatele inventariate si cartatesipromovarea lor ;3. Colectarea de esantioanede plop negru(Frunze) pentru analiza AND.4.Constientizarea publica pentru protectia padurilor naturalesi a populatiilor de plop negru;
II.1.6) CPV: 77231400-2 - Servicii de inventariere a padurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 986 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 730, 00 lei.Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare va fi in conformitate cu prevederile art. 86 alin.(1) din HG nr. 925/2006. Contul autoritatii contractante este RO11TREZ6415005XXX000132 deschis la Trezoreria Tulcea, CF 3722040; Valoarea mentionata la garantia de participare va putea fi depusa si direct la caseria institutiei noastre. Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi prelungita in mod corespunzator.Depunere la casieria ARBDD Tulcea; In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta se va face la cursul valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, banca al carei curs se ia in calcul fiind Banca Nationala a Romaniei. In masura in care Consiliul respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de: 7, 30 lei Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice (art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)
Garantie de buna executie
5 % din val. fara T.V.A. ce se va adjudeca Modul de constituire: conform prevederilor art 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Completare formular nr. 20 ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Completare formular nr. 4 .Persoanele din cadrul autoritatii contractante care seamnaza sau aproba documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: a. Edward Bratfanof ? guvernatorb. Ion Munteanu ? sef serviciu, presedinte in comisia de evaluare a ofertelorc. Radu Voicu ? consiler juridic, membru in comisia de evaluare a ofertelord. Cristian Cosma ? consilier superior, membru in comisia de evaluare a ofertelore. Marioara Craciun - sef serviciu, membru in comisia de evaluare a ofertelorf. Liliana Ivancenco - sef serviciu, membru in comisia de evaluare a ofertelorg. Membri de rezerva: a. Felicia Onose ? consiler juridic, membru in comisia de evaluare a ofertelorb.Gabriela Morozov ? consilier superior, membru in comisia de evaluare a ofertelorDocumente de verificare: 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent , Completare Formular nr. 6Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, Completare Formular nr. 10Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, daca este cazul, avand obligatia neincadrarii doar in prevederile lit a, c indice 1 si d ale art. 181 din OUG 34/2006.4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantzul este rezident), valabile in luna anterioara datei depunerii ofertelor.Documente de confirmare: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadentela nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, in luna anterioara datei depunerii ofertelor.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara datei depunerii ofertelor(aceasta data se va corela cu termenul legal al scadentei la plata).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.5 si 6 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Documentele din aceasta sectiune se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie vizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente :1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al operatorului economic include/contine si activitatea care constituie obiectul contractului: Servicii de inventariere si cartare a populatiilor forestieresauIn cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, pentru partea din contract pe care o va indeplini/realiza.Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Precizari: Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale se poate demonstra si pe baza informatiilor cuprinse in documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de servicii executate in ultimii trei ani sau prin alte documente edificatoare cum ar fi: copii ale partilor relevante ale contractelor respectiv: partile, obiectul contractului, durata, valoare, semnaturi si recomandari din partea beneficiarului /clientului respectivDocumente de confirmare: - certificate / documente emise de principalii beneficiari, clienti privati sau autoritati contractante;Cerificatele / documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari, si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, duratei acestuia si pretul platit pentru serviciile prestate., a) declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Formular nr. 18 precum si informatiile referitoare la situatia personala a subcontractantului. Subcontractantii vor depune declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/22006.Daca nu exista subcontractanti se va mentiona in formularul 11 ca nu este cazul. La incheierea Contractului de achizitie publica, achizitorul va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.In situatia in care ofertantul / subcontractantul, nu fac dovada ca au in structura lor personal specializat sa execute serviciile solicitate, oferta lor va fi descalificata. Subcontractantului i se solicta doar dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr 34/2006, conform prevederilor art. 45 din ordonanta si art. 11 aliniatul 7 din HG nr 925/2006., a) Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Formular nr. 15, b) Din lista principalelor servicii, ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare.Documentul/contractul/procesul-verbal de receptie trebuie sa ateste ca in cadrul acestora s-au desfasurat activitati similare cu ale prezentului contract de: - cartare, prelevarea de probe, completare baze de date, c) declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, d) Ofertantul va prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant. Ofertantul va prezenta o declaratie de disponibilitate cu privire la personalul de specialitate.- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de serviciiPentru fiecare persoana propusa se vor prezenta copii ale diplomelor de studii/copii atestate/autorizatii/decizie de numire/copii dupa contracte de munca/ prestari de servicii/de colaborare/ angajamente dupa caz.Ofertantul va prezenta o declaratie de disponibilitate cu privire la personalul de specialitatePentru fiecare specialist propus, care nu este salariat propriu, se va prezenta in original o declaratie de disponibilitate pentru participare in cadrul acestui contract, pe toata durata necesara.NOTA: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., ,e) Dovada ca detine personalul minim de specialitate pentru indeplinirea cotractului: Expert nr. 1expert in domeniul forestier, absolvent al Facultatii de Silvicultura(diploma de licenta in domeniul forestier, minim 3 ani vechime in activitatea de silvicultura, dovada participarii intr-un proiect cu obiect similar cu cel al contractului., f) Dovada ca detine personalul minim de specialitate pentru indeplinirea cotractului: Expert nr. 2- diploma de licenta in domeniul forestier, absolvent al Facultatii de Silvicultura (diploma de licenta in domeniul forestier;
- minimum 3 ani vechime in activitatea de silvicultura;
- cel putin un articol cu specific similar cu cel din contract. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transnationala
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2013 08:24