Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Investitii in scopul conservarii specificului local si a mostenirii culturale - FESTIVALUL VINULUI - Hoghilag


Detaliu pentru invitatia numarul 357288
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA HOGHILAG (PRIMARIA COMUNEI HOGHILAG)
Numar invitatie: 357288/03.02.2014
Denumire contract: Investitii in scopul conservarii specificului local si a mostenirii culturale - FESTIVALUL VINULUI - Hoghilag
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HOGHILAG (PRIMARIA COMUNEI HOGHILAG)Cod fiscal: 4241230, Adresa: Hoghilag, Str. Principala, nr. 305, Hoghilag, Telefon: +40 269866801, Fax: +40 269866801
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Hoghilag, Str. Principala, nr. 305, Hoghilag, Romania, cod postal: 557100, telefon: +40 269866801, fax: +40 269866801, persoana de contact: Vasile Cornel Puica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Hoghilag, Str. Principala, nr. 305, Hoghilag, Romania, cod postal: 557100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Investitii in scopul conservarii specificului local si a mostenirii culturale - FESTIVALUL VINULUI - Hoghilag
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de echipamente necesare pentru organizarea Festivalului traditional al Vinului in comuna Hoghilag, sub forma unui eveniment special, eveniment cultural organizat pe teritoriul Podisul Mediasului, ca o modalitate de incurajare a producatorilor de vin si de atragere a localnicilor, dar si a populatiei din alte zone.
II.1.6) CPV: 39150000-8 - Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 202, 712 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la pocedura este in valoare de: 1915 lei pt. LOT 1, 899 lei pt. LOT 2, 1238 lei pt. LOT 3.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile calendaristice de la data limita depunerii ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul RO58TREZ5835004XXX000022, deschis la Trezoreria Medias, Cod fiscal Com. Hoghilag: 4241230, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006. In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma conform art. 278^1, lit.d) din OUG 34/2006.Pentru ofertantii necastigatori se va efectua in termen de trei zile de la publicarea anuntului de atribuire, in baza unei solicitari scrise in care se va specifica banca si contul in care se va face restituirea garantiei.Pentru ofertantii castigatori: Restituirea garantiei de participare se va efectua numai dupa constituirea garantiei de buna executie a contractului. Cursul la care se va efectua echivalenta pentru garantia de participare din lei, in alta valuta, este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr.925/2006.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90 alin. (3)*) din din H.G. nr.925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Furnizor inainte de semnarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contractului.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular 5;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular 6; Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular 7, Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 8. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: PUICA VASILE CORNEL ? PRIMAR, SZOMBATI IOAN ? VICEPRIMAR, MORARIU LIVIU ? SECRETAR DELEGAT, VIOREANU STEFANIA ? CONTABIL, PUICA OTILIA ? CONTABIL, STOICA VASILE, GIURGIU EUGEN, LAZAR NICOLAE, FARCAS LIVIU, CARNAT OVIDIU, MAILAT DORINEL SEPI, MATEI NICOLAE, POSTA RUDI, STOICA VIOREL, BALAN MARIN ? CONSILIERI LOCALI.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 9.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Din certificatele fiscale, mentionate mai sus, sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), lit c1) si lit d), din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Subcontractactantii vor prezenta Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 69^1/OUG nr. 34/2006 ? Form 8.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele se pot depune in forma: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat Constatator eliberat de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Informatiile prezentate in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul declarat castigator, va prezenta la cererea autoritatii contractante, certificatul constatator in copie legalizata /original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. si completari ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media Cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sau pe perioada de infiintare sa fie cel putin egala cu 100.000 lei pt. LOT 1, 50.000 lei pt. LOT 2, 65.000 lei pt. LOT 3. Prezentare: Declaratie Informatii Generale si Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. Documentele vor fi insusite prin semnatura si stampila de un contabil autorizat., Angajament ferm (daca este cazul)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de livrari din ultimii 3 ani se va prezenta pentru LOT 1, LOT2, LOT3.Experienta similara in ultimii 3 ani care sa cuprinda produse de natura similara celor supuse achizitiei in valoare de cel putin 60.000 lei pentru LOT 1, cel putin 30.000 lei pentru LOT 2, cel putin 45.000 lei pentru LOT 3, prin prezentarea unui contract pentru fiecare lot in parte. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor Certificate de buna livrare/documente emisesau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Certificatele de buna livrare/documentele emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: denumirea contractului, valoarea acestuia, perioada de derulare; modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, lista produselor livrate; In cazul in care contractul prevede bunuri altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa valoarea produselor similare solicitate. Se va lua in calcul numai partea de contract pe care a executat-o, respectiv echipamente de natura similara celor supuse achizitiie, precum si valoarea aferenta acestora. Toate documetele vor fi datate, semnate si stampilate., LOT1, LOT2, LOT3: Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii., LOT1, LOT2, LOT3: Acord de asociere, Imputernicire lider asociatie. In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrulasociatiei., LOT1, LOT2, LOT3: Informatii privind subcontractantiiResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens, Form. 8, Form. 18, 16.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.02.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2014 07:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer