Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: ? Amenajare Piata Centrala ? etapa II ? zona producatori,


Detaliu pentru invitatia numarul 301928
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL BACAU
Cod de identificare fiscala: R4278337
Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau
Telefon: 0234-581849;0723683160
Fax: 0234-588757
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: ? Amenajare Piata Centrala ? etapa II ? zona producatori,
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45431100-8 - Lucrari de imbracare cu dale a podelelor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de placare cu granit, inlocuire instalatii de apa, canalizare si electrice - lot 1 si respectiv , furnizarea placilor din granit -lotul 2, pentru obiectivul de investitii: Amenajare Piata Centrala ? etapa II ? zona producatori. COD CPV 45431100-8 ? lucrari de imbracare cu dale a podelelor COD CPV 45300000-0?lucrari de instalatii pentru cladiri COD CPV 44912100-7 - Granit
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 29.06.2011 10:00
Data limita de depunere a ofertelor: 14.07.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP si la Primaria Municipiului Bacau, strada Marasesti nr. 6, cod 600017, camera 2
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 782, 069 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a candidatului /ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Situatia economico-financiara, Capacitatea tehnica si/sau profesionala, Standarde de asigurare a calitatii
Documentatia de atribuire se obtine on line, fiind atasata invitatiei de participare din SEAP.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer