Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitia de anvelope pentru ambulante


Detaliu pentru invitatia numarul 291376
Autoritate contractanta
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN SIBIU
Cod de identificare fiscala: 7497072
Adresa: STR. CONSTITUTIEI 19 , SIBIU, Sibiu
Telefon: 0269/230194
Fax: 0269/235199
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitia de anvelope pentru ambulante
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34350000-5 - Pneuri pentru sarcina mica si mare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitia de anvelope vara si iarna pentru ambulante
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 27.04.2011 20:00
Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 92, 224 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Persoane juridice /fizice straine, Informatii privindsituatia economico-financiara, Informatii privindcapacitatea tehnica, Informatii privind respectarea normelor standardelor de calitate, Informatii privind subcontractantii
Din SEAP sau la sediul autoritatii contractante. Garantia de participare este de Lot 1=800lei, Lot 2=900 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer