Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitia de combustibil fara accize
Detaliu pentru invitatia numarul 311508
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN TULCEA
Cod de identificare fiscala: 7480097
Adresa: Str. Spitalului, nr.23, Tulcea, Tulcea
Telefon: 0240532163
Fax: 0240532168
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitia de combustibil fara accize
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: achizitia de combustibilCARBURANTI NAVE FARA ACCIZEBenzina fara plumbcod CPV09132100-4Motorina Euro 5cod CPV09134200-9
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 25.08.2011 16:00
Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Spitalului, nr.23, TulceaTulceaTulcea
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 160, 760 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta 2. Declaratie privind eligibilitatea 3. Certificat de atestare fiscala 4. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de primarie. 5. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de primarie 6.Formularului F3. In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181/OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. 7.Certificat constatator emis de O.N.R.C. care sa dovedeasca obiectul de activitate pentru care se desfasoara procedura 8.Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C 9.fisa informatii generale ofertant 10. bilant contabil la data de 31.12.2010
SEAP
Observatii: Aceasta cerere de oferta a fost trecuta in starea In asteptare anulare in mod automat deoarece la data limita de depunere oferte nu exista nici un ofertant inscris care a depus oferta de pret