Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitie " piese de schimb pentru autoclav"


Detaliu pentru invitatia numarul 286978
Autoritate contractanta
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova
Cod de identificare fiscala: 5002142
Adresa: CRAIOVA, str.Tabaci nr 1, Craiova
Telefon: 0251502445
Fax: 0251502445
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitie " piese de schimb pentru autoclav"
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 31220000-4 - Componente de circuite electrice (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie " piese de schimb pentru autoclav"
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.04.2011 18:00
Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: CRAIOVA, str.Tabaci nr 1CraiovaDolj
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 5, 260 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu formular 1 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 in conformitate cu formular 2 -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - FORMULAR 5 ompletat -Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul unde are sediul . - Fisa de informatii generale ( FORMULAR 3). - Bilantul contabil la 30.06.2010 si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009, 2010 conf. Formularului 4. Documentele scanate se vor depune în S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare
SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer