Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitie " piese de schimb pentru autoclav"
Detaliu pentru invitatia numarul 286978
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova
Cod de identificare fiscala: 5002142
Adresa: CRAIOVA, str.Tabaci nr 1, Craiova
Telefon: 0251502445
Fax: 0251502445
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitie " piese de schimb pentru autoclav"
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 31220000-4 - Componente de circuite electrice (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie " piese de schimb pentru autoclav"
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.04.2011 18:00
Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: CRAIOVA, str.Tabaci nr 1CraiovaDolj
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 5, 260 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu formular 1 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 in conformitate cu formular 2 -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - FORMULAR 5 ompletat -Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul unde are sediul . - Fisa de informatii generale ( FORMULAR 3). - Bilantul contabil la 30.06.2010 si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009, 2010 conf. Formularului 4. Documentele scanate se vor depune în S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare
SEAP