Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitie CAMERA EPO( sistem imagistica)
Detaliu pentru invitatia numarul 293913
COMUNA RUNCU (Consiliul Local al Comunei Runcu)
Cod de identificare fiscala: 4448229
Adresa: Consiliul Local Runcu, Runcu
Telefon: 0253.279400
Fax: 0253.278818
Denumire invitatie: Lucrari - MODERNIZARE DRUMURI, COMUNA RUNCU, JUDETUL GORJ
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari - MODERNIZARE DRUMURI, COMUNA RUNCU, JUDETUL GORJLotul 1 - Modernizare DS1: DC134 - Cimitir Valea Mare, com. Runcu, jud. GorjLotul 2 - Modernizare Drum "Plaisor", sat Dobrita, com. Runcu, jud. Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 12.05.2011 16:09
Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Runcu, jud. Gorj
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei Comunei Runcu, jud. Gorj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 420, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie eligibilitate, declaratie neincadrare in art. 181, certificat participare cu oferta independenta, certificate de atestare fiscala, documente care sa ateste inreg. si autorizarea societatii, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim 532.000 lei pentru lotul 1 si minim 308.000 lei pentru lotul 2, experienta similara: un contract lucrari modernizare drumuri cu valoare minim 266.000 lei pentru lotul 1 si un contract lucrari modernizare drumuri cu valoare minim 154.000 lei pentru lotul 2, declaratie privind personalul, declaratie utilaje si echipamente, certificate ISO9001, ISO14001 sau echivalente, informatii subcontractanti, acord asociere/subcontractare (daca este cazul), documente IMM (daca este cazul).
Din SEAP.Garantie de participare: 5.320 lei pentru Lotul 1, 3.080 lei pentru lotul 2.Garantie de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA - pentru fiecare lot.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termen garantie de buna executie
20
Descriere: Punctajul corespunzator garantiei de buna executie
Termen de plata al facturilor
20
Descriere: Punctajul pentru termenul de plata al facturilor emise de executantul lucrarii.