Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitie cosuri de gunoi stradal
Detaliu pentru invitatia numarul 301520
Regia Autonoma Exploatarea Domeniului Public si Privat Constanta
Cod de identificare fiscala: RO 2746784
Adresa: Bd. 1 Mai nr. 21, bl. H18, parter, Constanta
Telefon: 0241-520523
Fax: 0241520523
Denumire invitatie: servicii curatenie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: SERVICII CURATENIE SI INTRETINERE CURENTA A CLADIRILOR, PLATOURILOR PIETELOR SI A ALEILOR PIETONALE
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.06.2011 17:00
Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2011 13:00
Adresa la care se transmit ofertele: RAEDPP-DIRECTIA PIETE TARGURI SI OBOARE, STR. RASCOALA DIN 1907 NR.4-SECRETARIAT
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RAEDPP-DIRECTIA PIETE TARGURI SI OBOARE, STR. RASCOALA DIN 1907 NR.4, UNDE POT PARTICIPA SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 282, 310 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-DECL PRIV ELIGIB, NEINCADR IN ART 181, CALIT DE PARTIC LA PROCED;
-CERTIF DE PARTIC CU OFERTA INDEPENDENTA, MFP, SPITVBL, ORC-ADEV DIN CARE SA REIASA CA NU ARE DAT FATA DE A.C.-FISA DE INF GEN-BILANT CONTABIL PE ULT AN FISCAL INCHEIAT-CIF DE AF MEDIE ANUALA PE ULT 3 ANI-MINIM 564.000 LEI-DECL PRIV DOTARILE SPEC, ECHIPAM TEH-DECL PRIV EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERS ANGAJAT SI ALE CADRE.DE CONDUC. IN ULT 3 ANI-EXP SIM IN ULT 3 ANI: SE VA PREZ IN COPIE CF CU ORIG CEL PUTIN UN CONTRA FINALIZAT IN ULT 3 ANI, AVAND CA OB SERV SIMILARE SAU DOC CARE SA CERTIFICE FINALIZAREA PRESTARII SERV LA O VAL DE MIN 280.000 LEI SAU ECHIV SAU IN SUPRAF DE 24.500MP. CONTRAC VA FI INSOTIT DE RECOM DIN PARTEA BENEF/CLIENTULUI CARE VA FI SEMNATA SI STAMPILATA SI TB SA CONTINA PRECIZARI DESPRE NR. SI DATA CONTRA, OB CONTR, DATA INCEPERII, RESP FINAL CONTRAC, VAL CONTRAC-DECL PRIV LISTA PP SERV SIM AFLATE IN DERULARE-DECL PRIV SANATATEA SI PROTEC MUNCII-CERTIF ISO9001, 14001
DIN SEAP. GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 5.600 LEI SI POATE FI CONSTITUITA PRIN UNA DIN MODALITATILE PREVAZUTE DE LEGE