Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: ACHIZITIE DE AUTOUTILITARE
Detaliu pentru invitatia numarul 281729
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Cod de identificare fiscala: RO 14500308
Adresa: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Constanta
Telefon: 0241.80.53.05
Fax: 0241.80.53.04
Denumire invitatie: Lucrari de reparatii si verificari echipamente in ateliere specializate MT/JT
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45259000-7 - Reparare si intretinere a echipamentelor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: -lucrarile efectuate in ateliere la echipamente energetice apartinand SC EDD SA in vederea pastrarii sau restabilirii disponibilitatii, fiabilitatii si sigurantei in exploatare a echipamentelor energetice. -Verificarile periodice ale echipamentelor si mijloacelor de protectie individuale pentru asigurarea securitatii si sigurantei in munca a personalului de exploatare si mentenanta apartinand SC EDD SA.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.03.2011 14:52
Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, cod 011172, Directia Procurement , et. 1, corp C
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.03.2011 12:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, et. 1, corp C
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Electricitate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 728, 338.23 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- decl calitatea de participant la procedura- decl eligibilitate(art. 180, 181)- certificat atestare fiscala si certificat fiscal impozite si taxe locale- certificat constatator si CUI- informatii generale- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: Lot I: 326000 lei, respectiv 163000lei - pt. IMM-uri, Lot II: 116000 lei, respectiv 58000lei - pt. IMM-uri, Lot III: 148000 lei, respectiv 74000lei - pt. IMM-uri, Lot IV: 142000 lei, respectiv 71000lei - pt. IMM-uri.- bilant contabil la 31.12.2009.- lista a principalelor contracte similare incheiate si indeplinite in ultimii 5 ani.- o recomandare pentru o lucrare similara- tabel persoane direct rasp. de indepl. ct- atestare ANRE tip A- certificarea sistemului de management al calitatii ISO: 9001 sau echivalent-GP: LotI: 3300lei/1650lei-IMM; LotII: 1160lei/580lei-IMM;LotIII: 1500lei/750lei-IMM;LotIV: 1420lei/710lei-IMM
Toata documentatia este atasata prezentei invitatii de participare