Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: ACHIZITIE DE FILME SI SOLUTII RADIOLOGICE
Detaliu pentru invitatia numarul 307582
SPITALUL CLINIC DR. C. I. PARHON
Cod de identificare fiscala: 4540895
Adresa: B-dul CAROL I nr. 50, Iasi
Telefon: 0232-410218
Fax: 0232-211752
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: ACHIZITIE DE FILME SI SOLUTII RADIOLOGICE
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 32354100-0 - Filme pentru radiologii (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: INCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU DE FURNIZARE MATERIALE SANITARE PENTRU RADIOLOGIE - FILME RADIOLOGICE, SOLUTII FIXATOR SI REVELATOR
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 03.08.2011 15:07)
Data publicarii: 02.08.2011 17:00
Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: B-dul CAROL I nr. 50IasiIasi
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 80, 200 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
SITUATIA PERSONALA, CAPACITATEA DE EXERCITARE A ACTIV.PROFESIONALE, SITUATIA ECONOMICA SI FINANCIARA, CAPACITATEA TEHNICA /PROFESIONALA
din SEAP
Motive anulare:
Altele
Observatii: Preturile estimate nu corespund nivelului pietei.