Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: ?Achizitie de servicii de publicitate in presa scrisa locala?
Detaliu pentru invitatia numarul 305792
Municipiul Craiova
Cod de identificare fiscala: 4417214
Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova
Telefon: 0251/415907 0722382962
Fax: 0251/411561
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: ?Achizitie de servicii de publicitate in presa scrisa locala?
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: ?Achizitie de servicii de publicitate in presa scrisa locala?
Stare procedura: In Desfasurare(suspendata din 27.07.2011 11:33 pana in 22.08.2011 12:19)
Data publicarii: 20.07.2011 17:00
Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 359, 274.6 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Situatia personala a ofertantului, -Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare), -Situatia economico-financiara, -Capacitatea tehnica si/sau profesionala 1, -Capacitatea tehnica si/sau profesionala 2, -Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii;
-Inf.privind masurile de protectia a mediului;
-Inf.privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii, sanatatii
-din SEAP.Doc.de atribuire este atasata invitatiei.Val.estimatape anul 2011:199.597lei(excl.TVA). Val.estimata pt.posib.de prel. duratei contractului cu maxim 4 luni: 159.677, 60lei(excl.TVA).