Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitie echipament de protectie-costume de iarna cod CPV 18143000-3 conform OMS nr 1479/2010
Anunt de atribuire numarul 145365/04.11.2011
SERVICIUL AMBULANTA JUDETEAN NEAMT
Adresa: DIMITRI LEONIDA NR 151, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610168, Neamt, Romania, Email: [email protected];[email protected], Tel.: 0233/212020 int 217, Fax: 0233/235533
II.1) Denumire contract Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitie echipament de protectie-costume de iarnacod CPV 18143000-3 conform OMS nr 1479/2010
II.2) Obiectul contractului Achizitie echipament de protectie-costume de iarnacod CPV 18143000-3 conform OMS nr 1479/2010
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 313610/08.09.2011 13:00
III.1)Numar de oferte primite 1
Valoare estimata totala 209, 404 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
17635 / 29.09.2011
188, 352RON
Castigator
CUI
Adresa
NIMAR S.R.L.
RO 6626659
Str. Garii, Nr. 78/A, Reghin, 545300, Mures
Total (fara TVA): 188, 352RON
Ofertant castigator: NIMAR S.R.L.
Valoare contract: 188352.00 RON