Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitie ingrasaminte


Detaliu pentru invitatia numarul 284089
Autoritate contractanta
Institutul de Stat pentru Testarea si Inregistrarea Soiurilor
Cod de identificare fiscala: 4192880
Adresa: bd.Marasti, nr.61 sect.1, Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 0213184380
Fax: 0213184380
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitie ingrasaminte
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitionarea a 75000 litri motorina prin carduri de credit pentru 23 de locatii, conform caietului de sarcini. Autoritatea contractantaisi rezerva dreptul de a achizitiona produsele din contract pe baza de comanda in functie de necesitatiile si disponibilitatiile banesti.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.03.2011 16:00
Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: bd.Marasti, nr.61 sect.1, BucurestiBucurestiBucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 370, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Constitutirea garantie de participareincuantum de 6000 lei;
-Declaratie pe propria raspundere completata în conformitate cu formularul nr. 12A;Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181; prezentare certificat fiscal privind impozitele si taxele locale; prezentare certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industri ;
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-cifra medie anuala de afaceripe ultimii 3 ani: minim 700.000 lei-oblgatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, daca exista;
-completarea formularului 12D Autorizare pentru livrarea produselor;Documente emise de organisme acreditate care certifica sistemul calitatii;Lista principalelor livrari in ultimii 3
Documentatia se poate obtine in totalitate de pe SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer