Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: ACHIZITIE LEMN DE FOC


Detaliu pentru invitatia numarul 291754
Autoritate contractanta
Comuna Sarmasag
Cod de identificare fiscala: 4291972
Adresa: Str TeilorNr 34, sarmasag
Telefon: 0260655500
Fax: 0260655500
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: ACHIZITIE LEMNDEFOC
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Solicitarea de oferte in vederea achizitieilemn de focpentru iarna 2011-2012, esenta tare( fag , stejar , cer , gorun ) cu diametrul minim de 15 cm, lungime 0, 5m si cu transportul pana la destinatie, pe o raza de maxim 15 km de centrul de comuna.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.04.2011 14:00
Data limita de depunere a ofertelor: 06.05.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Fiind o licitatie electronica online ofertele se transmit in prin mijloace electronice in cadrul sistemul electronic de achizitie publica la autoritatea contractanta Comuna Sarmaag.
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 105, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
IV.1) Situatia personala a candidatului /ofertantului, IV.2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare), IV. 3.) Situatiaeconomico-financiara, IV.4.) Capacitatea tehnica si/sau profesionala, IV.5 Informatii privind subcontractantii
Documentatie se poate descarca în format electronic de pe SEAP.Garantia de participare este de 1000 ron. Mod de const. prin dep. in numerar caserie, OP , garantie bancara vizat conform doc. atribuire
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer