Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: ACHIZITIE MATERIALE STERILIZARE


Detaliu pentru invitatia numarul 294649
Autoritate contractanta
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Cod de identificare fiscala: 2844545
Adresa: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti
Telefon: 0244521641
Fax: 0244521641
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: ACHIZITIE MATERIALE STERILIZARE
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 33198000-4 - Articole din hartie pentru spitale (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ACHIZITIE MATERIALE STERILIZARE CONFORMA CAIETULUI DE SARCINI.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 18.05.2011 16:00
Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVAPloiestiPrahova
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 404, 714.8 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj).Informatii generale despre ofertant.Certificat de înregistrare ONRC Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Fisa de informatiigenerale, conf.Formularului specific-din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire, semnata cu semnatura electronica.Cifra de afaceri anuala se calculeaza la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR aferent ultimilor 3 ANI.Formular: Fisa de informatii generale conf.Formularului specificdin Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Ofertantul va completa formularul specific din Sectiunea IIIFormulare.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Se solicita cerficate de calitateISO13485.Sau echivalent.Garantiadeparticipare se va constitui in cuantum de: LOTUL1-4047.15ei
DOCUMENTATIA ESTE PUBLICATA IN SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer