Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitie paine cu sare si paine fara sare


Detaliu pentru invitatia numarul 285185
Autoritate contractanta
SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA PADURENI GRAJDURI
Cod de identificare fiscala: 11732192
Adresa: JUDET IASI, COMUNA GRAJDURI, SAT PADURENI, Grajduri
Telefon: 0232228350
Fax: 0232228350
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitie paine cu sare si paine fara sare
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitia de paine cu sare 0, 400 kg si paine fara sare 0, 300 kg
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 24.03.2011 11:00
Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: JUDET IASI, COMUNA GRAJDURI, SAT PADURENIGrajduriIasi
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 13
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 132, 463.75 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Certificatul constator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificatul de înregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Fisa de informatii generale, Bilantul contabil, Document din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, Document privind experienta similara.
De la sediul Autoritatii contractante sau de pe SEAP atasataGarantie de participare: lot (1602, 87 ron), lot 2 (39, 68 ron)
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer