Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitie piese auto si acesorii pentru vehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 306405
Autoritate contractanta
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA GORJ
Cod de identificare fiscala: 5632539
Adresa: Strada Mioritei, bl.1, sc. 1, ap.18, Targu Jiu
Telefon: 0353.408353
Fax:
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitie piese auto si acesorii pentru vehicule
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: achizitie de piese, accesorii, acumulatori, anvelope
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 26.07.2011 09:00
Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 140, 308 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Cuantumul Garantiei de participare: lotul nr.1-296Leilotul nr.2-356Leilotul nr.3-173 Leilotul nr.4 -168 LeiLotul nr. 5 232 Leilotul nr. 6- 97 LeiLotul nr 7- 84 Lei1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea2.Certificat de atestare fiscal eliberat de Administratia Financiara teritoriala privind plata obligatiilor fiscale la zi3.Certificatul emis deoficiul registrului comertului.4.Fisa deinformatii generale5.Bilantul contabil sau extrasede bilant la 31.12.2010 vizat si înregistrat de organele competente6.Fisa de informatii privind experienta similara7. Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ ofertant.8.Declaratia de conformitate9.Certificat de calitate10.Autorizatie RAR11.Recomandari din partea altor beneficiari/ clienti ? min.1 buc
SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer