Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: ACHIZITIE PRODUSE DE PANIFICATIE


Detaliu pentru invitatia numarul 312991
Autoritate contractanta
Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea
Cod de identificare fiscala: 4026712
Adresa: Str.1848, nr.32, Tulcea
Telefon: 0240-532350
Fax: 0240-532274
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: ACHIZITIE PRODUSE DE PANIFICATIE
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ACHIZITI DE PRODUSE DE PANIFICATIE
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 06.09.2011 11:00
Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str.1848, nr.32TulceaTulcea
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 49, 358 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea neîncadrarea în prevederile art. 181 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 priCertificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata vind punerea în aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaBilantul contabil al anului 2010 certificatelor de calitate ISO 9001
SEAPA fost selectata procedura de cerere de oferte pentru ca necesarul pentru un an de zile ar fi in valoare estimata de 185000.00 lei.
Observatii: Aceasta cerere de oferta a fost trecuta in starea Anulare administrativa in mod automat deoarece la data limita de depunere oferte nu exista nici un ofertant inscris care a depus oferta de pret
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer