Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: ?Achizitie rechizite si consumabile de birou?
Detaliu pentru invitatia numarul 299905
Municipiul Craiova
Cod de identificare fiscala: 4417214
Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova
Telefon: 0251/415907 0722382962
Fax: 0251/411561
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: ?Achizitie rechizite si consumabile de birou?
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30197000-6 - Articole marunte de birou (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ?Achizitie rechizite si consumabile de birou?: agrafe de birou, agende, ace cu gamalie, ascutitori de creioane, bibliorafturi, cub de hartie, notite autoadezive(post-it), diverse imprimate, burete umed pentru timbre, caiete de exercitii, capsatoare, capse, hartie si carton stratificate, calculatoare de birou, clipboarduri, hartie termografica, creioane corectoare, creioane mecanice, creioane colorate, cutite de deschis scrisori, cutii pentru documente, decapsatoare, foarfece, hartie pentru scris, indigo, adezivi, lichid corector, perforatoare, plicuri, radiere, registre contabile, mine de rezervapentru creioane, rigle, rulete, banda adeziva, suporturi verticale pentru hartii, suporturi de dosare, suporturi de creioane, tavite sau organizatoare de birou, tus, articole marunte de birou;
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 20.06.2011 15:00
Data limita de depunere a ofertelor: 24.06.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP.
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 141, 021.43 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, -Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare), -Situatia economico?financiara, -Capacitatea tehnica si/sau profesionala 1, -Capacitatea tehnica si/sau profesionala 2, -Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii;
-Informatii privind cond.de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii ocupationale;
-Inf. privind masurile de protectia mediului
din SEAP.Documentatia de atrib. se afla atasata invitatiei de participare.Val. estimata pe anul 2011=98715 lei.Pt posibilitatea de suplimentare si prelungire pe anul 2012=42306, 43lei