Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: ACHIZITIE SACI SI PUNGI NEGRI MENAJERI


Detaliu pentru invitatia numarul 312002
Autoritate contractanta
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Cod de identificare fiscala: 2844545
Adresa: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti
Telefon: 0244521641
Fax: 0244521641
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: ACHIZITIE SACI SI PUNGI NEGRI MENAJERI
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 18930000-7 - Saci si saculete (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: SACISI PUNGI MENAJERI NEGRI
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 30.08.2011 19:00
Data limita de depunere a ofertelor: 08.09.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVAPloiestiPrahova
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 199, 320 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratii privind eligibilitateain conformitate cu art 180 din OUG nr 34/2006Formularul12 ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr 34/2006Formularul 12 B.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat ;1.Certificat constatator emis de O.R.C.- valabil pe perioada desfasurarii procedurii ;2.Certificat de inregistrare.Fisa de informatii generaleformularul B2 anexaEXPERIENTA SIMILARA.CERTIFICATISODECLARATIE DE CONFORMITATE CE.PRINCIPALELE LIVRARI PE ULTIMI 3 ANI .Garantia de participare se va constitui in cuantum de: LOTUL 1=1993lei
SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer