Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: ACHIZITIE SERVICII TRANSPORT AERIAN
Detaliu pentru invitatia numarul 284723
JUDETUL CONSTANTA
Cod de identificare fiscala: 2981739
Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta
Telefon: 0241708413
Fax: 0241488411
Denumire invitatie: Servicii de publicitate si informare pentru proiectul cu codul SMIS 12915
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de publicitate si informare pentru proiectul ?Reabilitare, modernizare si dotare la Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Techirghiol ? Corpul A?, Proiect finantat din fonduri structurale europene - POR 2007-2013, Axa prioritara 3 ??Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul Major de interventie 3.2.? Reabilitarea/ modernizarea/ si echiparea infrastructurii serviciilor sociale"
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 17.03.2011 16:33
Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Constanta, Bd.Tomis nr.51, Constanta, 900725
Data si ora deschiderii ofertelor: 01.04.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, Bd.Tomis nr.51, Constanta, 900725
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 20, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.eligibilit, decl.neincadr. art.181 din OUG 34/2006 cu modif si complet ulterioare; certif fiscale buget de stat si buget local;certif.constat. emis de ORC, certif. inreg ORC; certif, particip bilant contab. la 31.12.2009; ex.similara -cel putin un contract incheiat in ultimii 3 ani a carui val sa fie de min.19.000 lei , fara TVA; copie contract, facturi ; proces verbal de receptie/predare -primire ; recomandari; decl.efective medii anulae personal in ultimii 3 ani ; CV-uri pers.cheie; ISO 9001 si 14001; garantie participare 300 lei;
atasata prezentei invitatii din SEAP ; www.e-liciatie.ro;Alegerea procedurii este justif. conform art.58 alin.(1) din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulteriare si P.A. pe 2011
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Facilitati oferite
50
Descriere: Serv. inchiriere sala conf. pt a doua conferinta de presa- 10 puncte; serv. organiz, a doua conf. presa- 5 puncte; publicare comunicate de preasa pt a doua conferinta- 5 puncte; servicii de catering- 10 puncte; poster Roll-up - 5 puncte; Furnizare pliante - 5 puncte ; servicii printare - 10 puncte