Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitie servicii de auditare financiara


Detaliu pentru invitatia numarul 284491
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN DAMBOVITA
Cod de identificare fiscala: 4279855
Adresa: b-dul REGELE CAROL , nr. 62, Targoviste
Telefon: 0245/211891
Fax: 0245/613723
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitie servicii de auditare financiara
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: ? Achizitia serviciilor de audit pentru proiectul POSDRU/87/1.3/S/62624 ?? Profesionalizarea carierei didactice ? noi competente pentru actori ai schimbarilor in educatie din judetele Dambovita si Buzau ?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.03.2011 15:00
Data limita de depunere a ofertelor: 31.03.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: b-dul REGELE CAROL , nr. 62TargovisteDambovita
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 32
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 500, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Cuantumul garantiei de participare este de 10000 lei.Declaratii priv. eligibilitatea.Declaratia priv.neîncadrarea în art. 181 .Certif. de atestare fiscala privindîndepl. Oblig. fata de: -Bug. de stat (bugetul consolidat)-Bug. localCazier judiciar /certificat echivalent .Certif. constatator emis de oficiul RCCertif. de înregistrare ORC.Bilantul pe ultimii 3 ani :2008, 2009 si 31 iunie 2010.cifra medie de afaceripeultimii 3 ani, min. 300.000 lei.Lista princip. prestatiiin ultimii 3ani.Exper. similara . realiz. în ultimii 3 ani ( 2008, 2009, 2010)a val.cumulate, pt.serv. similare de audit, finaliz. pt. proiecte finatate din fonduri nerambursabile UE de min. de 150.000 lei.Declaratie privind echipam. tehnice.Prestatorul va dispune de urmatoarele persoane specializate angajate cu contract de munca (minimum 3 persoane): . Auditor financiar, Expert achizitii publice, Expert contabilInform. privind subcontractanti .Standarde de asig.calitatii
prin accesare directa din SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer