Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: ACHIZITIE SERVICII DE TRANSPORT AERIAN EXTERN OCAZIONAL PE RUTA BUDAPESTA-MONTEREY/MEXIC/ SI MEXICO CITY-BUDAPESTA-DELEGATIA CCS CLUJ-NAPOCA


Detaliu pentru invitatia numarul 303832
Autoritate contractanta
CASA DE CULTURA A STUDENTILOR CLUJ-NAPOCA
Cod de identificare fiscala: 4349110
Adresa: P-TA LUCIAN BLAGA, NR.1-3, Cluj-Napoca
Telefon: 0264-598240
Fax: 0264-597457
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: ACHIZITIE SERVICII DE TRANSPORT AERIAN EXTERN OCAZIONAL PE RUTA BUDAPESTA-MONTEREY/MEXIC/ SI MEXICO CITY-BUDAPESTA-DELEGATIA CCS CLUJ-NAPOCA
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Casa de Cultura a Studentilor Cluj Napoca achizitioneaza SERVICII DE TRANSPORT AERIAN EXTERN OCAZIONAL 26 BILETE DE AVION PE RUTA BUDAPESTA- MONTEREY/ MEXIC/ CU PLECARE IN DATA DE 29.09.2011 SI INTOARCERE PE RUTA MEXICO-CITY- BUDAPESTA, PENTRU DATA DE 17.10.2011. SCOPUL ACESTEI DEPLASARI: PARTICIPAREA ANSAMBLULUI STUDENTESC FOLCLORIC , , MARTISORUL" AL CCS CLUJ NAPOCA LA TURNEUL ARTISTIC DE FOLCLOR.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 06.07.2011 12:00
Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: P-TA LUCIAN BLAGA, NR.1-3Cluj-NapocaCluj
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 82, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a candidatului : Declaratii privind eligibilitatea , Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/2006;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat; Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ; Situatiaeconomico-financiara: bilant contabil la 31.12.2010 vizat siînregistrat de organele competente , cifra de afaceri din ultimii 3 ani; Capacitatea tehnica si / sau profesionala: Lista cuprinzandprincipalelecontracte prestate in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibil semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul? Detraliile sunt prezentate in Fisa de date aachizitiei.
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SE VA OBTINE DIN SISTEMUL SEAP, PROCEDURA FIIND ON-LINE, CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 820 LEI CONSTITUITA CONFORM SPECIFICATIILOR DIN FISA DE DATE A ACHIZITIEI.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer