Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitionare Containere pt. spatii depozitare ( 4 bucati ) - Procurare si montare pentru Complexul de Servicii Comunitare ?Raza de Soare? Baicoi
Detaliu pentru invitatia numarul 296551
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova
Cod de identificare fiscala: 9770267
Adresa: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Ploiesti
Telefon: 0244-511400
Fax: 0244-586100
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: AchizitionareContainere pt. spatii depozitare ( 4 bucati ) - Procurare si montare pentruComplexul de Servicii Comunitare?Raza de Soare?Baicoi
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 44613400-4 - Containere de stocare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitionare de containerein vedereadepozitarii ? ( 4 bucati )pentru Complexul de Servicii Comunitare?Raza de Soare?Baicoiunitate de asistenta sociala din subordinea autoritatii contractante Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 01.06.2011 17:00
Data limita de depunere a ofertelor: 09.06.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Documentele de calificare: la sediul aut.contractante, din Ploiesti, Sos.Vestului, nr.14-16, jud.Prahova.Propunerea tehnica si financiara in SEAP.
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 68, 500 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Cerinte privind SITUATIA PERSONALA A OFERTANTULUI, 2. Cerinte privind CAPACITATEA DE EXERCITARE A ACTIVITATII PROFESIONALE, 3. Cerinte privind SITUATIA ECONOMICA SI FINANCIARA, 4. Cerinte privind CAPACITATEA TEHNICA SI/SAU PROFESIONALA, 5. Cerinte privind CERTIFICAREASISTEMULUI DE MANAGEMENT
SEAP