Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitionare de produse alimentare ?CARNE? pentru unitatile de asistenta sociala din subordinea autoritatii contractante


Detaliu pentru invitatia numarul 283588
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova
Cod de identificare fiscala: 9770267
Adresa: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Ploiesti
Telefon: 0244-511400
Fax: 0244-586100
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitionare de produse alimentare ?CARNE? pentru unitatile de asistenta sociala din subordinea autoritatii contractante
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15110000-2 - Carne (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitionare de produse alimentare ?CARNE? in vederea asigurarii consumului zilnic de hrana al persoanelor asistate in cadrul unitatilor de asistenta sociala din subordinea autoritatii contractante Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 16.03.2011 16:00
Data limita de depunere a ofertelor: 24.03.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Documentele de calificare: la sediul aut.contractante, din Ploiesti, Sos.Vestului, nr.14-16, jud.Prahova.Propunerea tehnica si financiara in SEAP.
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 259, 080 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Situatia personala a ofertantului, 2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, 3. Situatia economica si financiara, 4. Capacitatea tehnica si/sau profesionala
DIN SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer