Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitionarea? Cartuse toner si cerneala si servicii de reparare si intretinere a perifericelor informatice, reparare copiatoare?
Detaliu pentru invitatia numarul 287952
MINISTERUL APARARII - U.M. 01512 SIBIU
Cod de identificare fiscala: 4241117
Adresa: str. Revolutiei nr. 3-5, Sibiu
Telefon: 0269432990/1220, 0745944478
Fax: 0269215554
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitionarea? Cartuse toner si cerneala si servicii de reparare si intretinere a perifericelor informatice, reparare copiatoare?
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: LOT NR. 3/1- Cartuse toner-26.647, 77lei, LOT NR. 3/2- Cartuse toner-12.254, 68lei, LOT NR. 1 - Serviciu de intretinere si de reparare (sistem automat control access si supraveghere)-3.000, 00lei, LOT NR.2-Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice si copiatoare-9.900, 00lei, LOT NR.4 - Cartuse si rezerve impregnate cucerneala-9.020, 00lei, LOT NR.5- Drum unit si developer-4.496, 91lei
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.04.2011 10:00
Data limita de depunere a ofertelor: 21.04.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. Revolutiei nr. 3-5SibiuSibiu
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Aparare
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 65, 319.36 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a candidatului / ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare), Situatiaeconomico-financiara, Capacitatea tehnica si sau profesionala / 1, Capacitatea tehnica si sau profesionala / 2, Informatii privind subcontractantii, Standardelor de asigurarea a calitatii, Normede protectie a muncii si de mediu
Direct de pe SEAP, documentatia fiind atasata la prezenta invitatie