Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitionarea de scaune pentru cinematograf


Detaliu pentru invitatia numarul 311673
Autoritate contractanta
RADEF Romaniafilm
Cod de identificare fiscala: 2351458
Adresa: B-dul Gheorghe Magheru nr. 12-14, Bucuresti
Telefon: 021/212.59.80
Fax: 021/212.59.80
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Achizitionarea de scaune pentru cinematograf
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 39112000-0 - Scaune (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitionarea unui numar de 400 de scaune de cinematograf
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 29.08.2011 13:00
Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Gheorghe Magheru nr. 12-14BucurestiBucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 162, 142 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neîncadrarea în art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala, certificat de înregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, certificat constatator ? eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Informatii generale despre operatorul economic, bilantul contabil la 31.12.2010, Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, Informatii privind personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, declaratie de subcontractanti, Garantia pentru participare in valoare de 3.200 lei
din SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer