Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Acord - Cadru pentru achizitia de executie lucrari : continuare si finalizare lucrari de reabilitare depozit
Detaliu pentru invitatia numarul 308672
MUZEUL NATIONAL PELES
Cod de identificare fiscala: RO 2842935
Adresa: Str. PELESULUI, Nr. 2., Sinaia
Telefon: 0244/311496, 310918, 312184
Fax: 0244/312416
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Acord - Cadru pentru achizitia de executie lucrari : continuare si finalizare lucrari de reabilitare depozit
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Acord - Cadru pentru achizitia de executie lucrari : continuare si finalizare lucrari de reabilitare depozit colectii patrimoniu Muzeul National Peles, pentru imobilul situat in Str. Cumpatu nr. 12 A, Sinaia, jud. Prahova. Acordul - Cadru+contracte subsecvente: a. - Contract subsecvent de lucrari ? pentru toate loturile - cu un singur operator economic daca este cazul sau pe loturi: ?LOTUL NR. 1: Executie lucrari ramase de executat, inclusiv executia remedierilor neexecutate si neconforme. -LOTUL NR. 2: ? Executie constructie statie de pompare + rezervor apa incendiu + hidrofor, si instalatii hidrotehnice aferente. LOTUL NR. 3: Lucrari de termoprotectie a constructiei metalice (sarpanta) din mansarda prin Vopsire Termospumanta (sau echivalent). LOTUL NR. 4- Achizitie si montaj trape evacuare fum, inclusiv integrare actionare trape fum si prize aer in sistemul de alarmare detectie incendiu.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 05.08.2011 12:00
Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. PELESULUI, Nr. 2.SinaiaPrahova
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 544, 005.33 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Situatia economico-financiara, Capacitatea tehnica si / sau profesionala
SEAP. Garantie de participare 4.325, 00 lei, sau 1% din valoarea fiecarui lot.