Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Acord cadru de furnizare pneuri pentru autovehicule -Cod CPV : 34351100-3


Detaliu pentru invitatia numarul 314343
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN IASI
Cod de identificare fiscala: 4541831
Adresa: STRADA M. COSTACHESCU NR. 6, Iasi
Telefon: 0232.301.213/ 0746.167.528
Fax: 0232.250.505
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Acord cadru de furnizare pneuri pentru autovehicule -Cod CPV :34351100-3
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare pneuri pentru autovehicule -Cod CPV :34351100-3
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 13.09.2011 15:00
Data limita de depunere a ofertelor: 22.09.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: STRADA M. COSTACHESCU NR. 6IasiIasi
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 376, 718 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare), Situatia economico-financiara, capacitatea tehnica
Din SEAP sau de la sediul autoritati contractante. Garantia de participare precizatala fiecare lot in parte in cadrul sectiunii Informatii suplimentare din detaliul lotului.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer