Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: ACORD CADRU FURNIZARE PAINE SEMIALBA


Detaliu pentru invitatia numarul 282774
Autoritate contractanta
Penitenciarul de Minori-Tineri Craiova
Cod de identificare fiscala: RO 5046939
Adresa: Str. Bariera Vilcii nr.160A, Craiova
Telefon: 0251591636
Fax: 0251431642
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: ACORD CADRU FURNIZARE PAINE SEMIALBA
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Painea semialba pentru hranirea persoanelor private de libertate aflate in custodia Penitenciarului de Minori si Tineri Craiova, trebuie sa fie tip franzela, sa aiba greutatea de 0.500kg/buc, sa fie proaspata aspectul exterior specific sortimentului neaplatizat, coaja rumena, brun-deschis, miezul elastic, aroma placuta caracteristica painii coapte , fara miros strain , gust placut, fara gust acru sau amar, fara scrasnet datorita impuritatilor minerale(pamant, nisip).- Acord cadru: - cantitate minima/acord cadru =87.000 kg- cantitate maxima/acord cadru =97.500 kg- Contract subsecvent : - cantitate minima/contract subsecvent =5.800kg- cantitate maxima/contract subsecvent =6.500kg
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 11.03.2011 11:00
Data limita de depunere a ofertelor: 17.03.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: - DOCUMENTELE SE VOR POSTA OBLIGATORIU IN SEAP e-licitatie.ro;
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Valoare estimata: 136, 500 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
CRITERII DE CALIFICARE: 1.Declaratii privind eligibilitatea 2.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 1813.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4.Certificat de înmatriculare 5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului6.Fisa informatii generale7.Lista principalelor livrari pe ultimii 3 ani8.Autorizatie pentru livrarea produselor, numai pentru distribuitori9.Se solicita ca producatorul sa detina Sistem de management al sigurantei alimentului ISO 22000/2005 sau echivalent.9*.Distribuitorii vor depune ISO 22000/2005 al producatorului care a eliberat autorizarea de livrare.
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SE POATE OBTINE CU TITLU GRATUIT DE LA SEDIUL UNITATII, prin descarcare efectiva din SEAP e-licitatie.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer