Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: acord cadru furnizare sonde Tiemann si sonde Pezzer
Detaliu pentru invitatia numarul 291636
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE SIBIU
Cod de identificare fiscala: 4406258
Adresa: Calea Dumbravii 28-32, Sibiu
Telefon: 0269218176
Fax: 0269218315
Denumire invitatie: Cartuse de toner si tonere pentru fotocopiatoare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitia de cartuse de toner cod CPV 30125100-2 si tonere pentru fotocopiatoare cod CPV 30125120-8
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.04.2011 16:42
Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala a Finantelor Publice a Judetului Sibiu, Str. Cl. Dumbravii, Nr.17, Cam.108 (Registratura)
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Autoritatii contractante - Directia Generala a Finantelor Publice a Judetului Sibiu, Str. Cl. Dumbravii, Nr.17, cam.111, Sibiu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 209, 278 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Decl.priv. elig.cf. art.180.2.Decl.priv. neinc.conf. art.181.3.Decl.priv.neincadr. art. 69^1.4.Certif. de partic.la lic. cu oferta independenta.5.Decl. priv.calit. la proced.6.Certif.atest.plata impoz. si taxe locale si catre buget general consolid.7.Autoriz. de funct.8.Autoriz de comercializ.9.Pers. st. doc. care sa doved. indepl. obl. de pl.10.Certif. constat.11.Certif inreg. fiscala.12.Decl. priv.IMM (dc.este cazul)13.Pt. pers. st. forma de inreg. trad.leg.14.Fisa de inform gen. Cer.min.400.000 lei echiv. 96.618 euro.15.List. princ.livr.produse.16.Exper. simil. Cer.min.200.000 lei echiv. 48.309 euro.Recomand.17.Ofertant: ISO 9001/2008 sau echiv;ISO 14001 sau echiv;ISO 27001 sau echiv18.Producator: ISO 9011 sau echiv si ISO 14001 sau echiv.19.Mostre.20.Inf.priv. subcontract.
din SEAPGarantia de participare este de 4000 lei.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare
30
Descriere: Conform documentatiei de atribuire