Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: acord cadru furnizare sonde Tiemann si sonde Pezzer


Detaliu pentru invitatia numarul 291636
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE SIBIU
Cod de identificare fiscala: 4406258
Adresa: Calea Dumbravii 28-32, Sibiu
Telefon: 0269218176
Fax: 0269218315
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Cartuse de toner si tonere pentru fotocopiatoare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitia de cartuse de toner cod CPV 30125100-2 si tonere pentru fotocopiatoare cod CPV 30125120-8
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.04.2011 16:42
Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala a Finantelor Publice a Judetului Sibiu, Str. Cl. Dumbravii, Nr.17, Cam.108 (Registratura)
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Autoritatii contractante - Directia Generala a Finantelor Publice a Judetului Sibiu, Str. Cl. Dumbravii, Nr.17, cam.111, Sibiu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 209, 278 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Decl.priv. elig.cf. art.180.2.Decl.priv. neinc.conf. art.181.3.Decl.priv.neincadr. art. 69^1.4.Certif. de partic.la lic. cu oferta independenta.5.Decl. priv.calit. la proced.6.Certif.atest.plata impoz. si taxe locale si catre buget general consolid.7.Autoriz. de funct.8.Autoriz de comercializ.9.Pers. st. doc. care sa doved. indepl. obl. de pl.10.Certif. constat.11.Certif inreg. fiscala.12.Decl. priv.IMM (dc.este cazul)13.Pt. pers. st. forma de inreg. trad.leg.14.Fisa de inform gen. Cer.min.400.000 lei echiv. 96.618 euro.15.List. princ.livr.produse.16.Exper. simil. Cer.min.200.000 lei echiv. 48.309 euro.Recomand.17.Ofertant: ISO 9001/2008 sau echiv;ISO 14001 sau echiv;ISO 27001 sau echiv18.Producator: ISO 9011 sau echiv si ISO 14001 sau echiv.19.Mostre.20.Inf.priv. subcontract.
din SEAPGarantia de participare este de 4000 lei.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare
30
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer