Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Amenajari trotuare: Drum de acces DN1, bdul N.Balcescu, bdul Carol I
Detaliu pentru invitatia numarul 315395
MUNICIPIUL CAMPINA
Cod de identificare fiscala: RO2843272
Adresa: BDUL CULTURII, NR.18, Campina
Telefon: 0244-336134
Fax: 0244-371458
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Amenajari trotuare: Drum de acces DN1, bdul N.Balcescu, bdul Carol I
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233253-7 - Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Amenajari trotuare: Drum de acces DN1, bdul N.Balcescu ( str.In Lunca-str.Sondei), bdul Carol I (Lunca Cornului-Spital), bdul Carol I ( Spital-str.Sondei)
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 20.09.2011 11:00
Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: BDUL CULTURII, NR.18, Campina, Prahova
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 1, 812, 754 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl. privind situatia personala, certificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor locale si la bugetul de stat, CUI, certificat constatator, informatii generale, bilanturile contabile pe ultimii 2 ani, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani min.3.500.000 lei, lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, experienta similara (lucrari de modernizare drumuri sau lucrari de amenajare trotuare: lucrari de fundatie beton, lucrari de imbracare cu mixturi asfaltice, lucrari de montare borduri) in valoare demin 1.800.000 lei excl. TVA, declaratie privind utilajele, statie de betoane, statie de mixturi asfaltice, decl. privind personalul, CV-urile personalului de conducere si al personalului responsabil pentru executarea contractului de lucrari, declaratii de disponibilitate, RTE, ISO 9001, 14001 si OHSAS 18001
direct SEAP, garantia de participare este in suma de 18.000 lei si se constituie conform fisei de date a achizitiei.