Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: ANALIZOR AUTOMAT DE IMUNOLOGIE PRIN METODA ELISA
Detaliu pentru invitatia numarul 301365
Directia de Sanatate Publica Judeteana Tulcea
Cod de identificare fiscala: 4321631
Adresa: str.viitorului nr.50, Tulcea
Telefon: 0240534134
Fax: 0240534290
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: ANALIZOR AUTOMAT DE IMUNOLOGIE PRIN METODA ELISA
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ANALIZOR AUTOMAT DE IMUNOLOGIE PRIN METODA ELISA
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.06.2011 10:00
Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: str.viitorului nr.50TulceaTulcea
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 88, 709 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
CRITERII DE CALIFICARE1.Declaratie privind eligibilitatea Încadrarea în situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica2. Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazutela art. 181 din OUG34/20063.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului4 Certificatul de înregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, , scanatedin care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societati5.Autorizatie de functionare6 Bilant la 31.12.2010 vizat si înregistrat de organele competente.( copie stampilata, semnata si cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina)7.Se va prezenta cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani .8.Prezentare certificate de calitate ISO 90019.. Lista unitatilor de service
DIN SEAP ATASATA LA PREZENTA INVITATIE .CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 1770 LEI .