Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Cadastru februarie 2009
Detaliu pentru invitatia numarul 194737
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI ILFOV
Cod de identificare fiscala: 4192871
Adresa: Str. Lucretiu Patrascanu nr. 10, sector 3. Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 021.3401600 / 406, 0740223898
Fax: 0213400000
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Cadastru februarie 2009
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Serviciul de cadastru cuprinzand: efectuarea de masuratori, intocmirea planurilor topografice, obtinerea numerelor cadastrale si intabulare pentru urmatoarele locatii :1. Teren arabil S=1900mp , Tarla13, Parcela 150/20, Com Vidra , Sat Sintesti , Jud. Ilfov2. Teren arabil S=22800mp, Tarla1, Parcela 3/21/2, Com Vidra , Sat Sintesti , Jud. Ilfov3. Teren arabil S=3300mp, Tarla 22, Parcela 316/31, Com. Vidra , Sat Sintesti , Jud. Ilfov4. Teren cu vegetatie forestiera S=1200mp , Tarla 97, Parcela 341/13, Com. Balotesti, Sat Balotesti, Jud. Ilfov
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 12.02.2009 12:15
Data limita de depunere a ofertelor: 23.02.2009 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Lucretiu Patrascanu nr. 10, sector 3. Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2009 18:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 8, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
conform documentatiei
din SEAP
Observatii: Aceasta cerere de oferta a fost trecuta in starea In asteptare anulare in mod automat deoarece la data limita de depunere oferte nu exista nici un ofertant inscris care a depus oferta de pret