Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Cartuse cu toner


Detaliu pentru invitatia numarul 318056
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE CLUJ
Cod de identificare fiscala: 4426336
Adresa: P-TA AVRAM IANCU NR. 19, Cluj-Napoca
Telefon: 0264.591.670
Fax: 0264.592.489
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Cartuse cu toner
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Cartuse cu toner
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.11.2011 16:25
Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, SEAPdata: 12.12.2011, ora 15.00.
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 89, 930 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea la art. 181;Declaratie privind calitatea de participant;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1; Certificat de atestare fisc. eliberat de organul de Adm. Fisc.;Certificat de atestare fiscala eliberat de Cons. Local;Certificat constatator emis de Reg. Comertului; Informatii generale; Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse; Recomandare;Certificate sau documente care sa ateste conformitatea prod.;Certificat ISO 9001 sau echivalent;Certificate ISO/IEC 19752;Material safety data sheet sau Fise tehn. de securitate;Declaratie privind descrierea produselor care se vor livra;Scrisoare bancara sau o.p. privind garantia pentru particip.
Valoarea garantiei pentru participare este de 1420 lei ptr. lot 1 si 376 lei ptr. lot 2.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer